2016-07-07, 00:08
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
FING är sjukt svårbedömd just nu...jag skulle nog inte gå in tungt just nu, det såg ut att kunna bli ett tungt fall idag på blodröd börs, men på nåt vis lyckades trenden vända iom en massa spekulationer kring Assa abloy...tror inte kurs över 90 spänn är något stabilt...börsen känns skakig och det blir nog en vända neråt innan vi närmar oss 100:-.

Tror jag. Men som sagt, sjukt knepigt.
Eller är det bara så enkelt att det är NU vändningen sker. Allting har inte en MÖRK baksida, capisce?
2016-07-07, 16:41
Medlem
zorb89s avatar
Gick ju bra det där, ~83 --> ~94,6

Går det över 96 kan det nog ta fart men tveksam till det så avvaktar.

Tror fing gör ett resultat runt >550mkr
2016-07-07, 21:41
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89

köpte på 89,95 och sålde på 94,95 eller?
2016-07-07, 21:53
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
köpte på 89,95 och sålde på 94,95 eller?
Ungefär.

http://www.ladda-upp.se/bilder/msqdmgpsyefzhp/
2016-07-07, 22:45
Medlem
Citat:

Hmm skulle inte du först gå in på 70 :-
som vanligt mytomanen på gång
Helt fantastiskt att folk följer denna mytoman
2016-07-08, 07:37
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14
Du har bevisat att du har handikapp, var väl du som sa att mina resultat prognoser inte skulle hålla heller under 2015.

Så gå först ur lekis innan du går in i diskussioner din hjärna inte hanterar.
2016-07-08, 18:21
Medlem
Citat:
Zorb kan väl iof ta sina egna fighter, men lägg ner det där tramset. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; varenda gång jag haft tålamod att vänta in vad han sagt ska komma, så har jag tjänat pengar. Varenda gång jag har skitit i det så har jag förlorat pengar. Han är naturligtvis inget allvetande orakel, men fan om han inte kan sitt fing.
2016-07-09, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Zorb kan väl iof ta sina egna fighter, men lägg ner det där tramset. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; varenda gång jag haft tålamod att vänta in vad han sagt ska komma, så har jag tjänat pengar. Varenda gång jag har skitit i det så har jag förlorat pengar. Han är naturligtvis inget allvetande orakel, men fan om han inte kan sitt fing.
I second that. Jag följer en hel del Fing-kunniga men ingen slår Z på fingrarna. Skulle man göra en graf med förutspåelser och lägga över Finggrafen
skulle man inte se några större skillnader.
2016-07-09, 21:57
Medlem
Citat:
Du har bevisat att du har handikapp, var väl du som sa att mina resultat prognoser inte skulle hålla heller under 2015.

Så gå först ur lekis innan du går in i diskussioner din hjärna inte hanterar.

Som vanligt kommer du med påhopp, när inte hjärnan räcker till brukar knytnävarna synas och när du inte kan använda dom kör du med fjortisargument låt mig gissa du är inte många år över 20 va!

Du har flertalet ggr blivit överbevisad att du kommit med efterhandskontruktioner,jag vet för jag med flera hittade en tråd för ett antal månader sedan där du vägrade ge dig till och med efter jag citerat ditt inlägg,och försökte du komma med efterhandskontruktioner

du må va duktig, men komma i efterhand såsom nu när du sa att du inte köper förens 70 ,, sedan kom inlägget att du köpte på 74-75 weird va ?
Jag skiter fullständigt i dig eller dina följare tills den dagen du skriver att du köpt eller sålt direkt
då slipper vi dina efterhandskonstruktioner som bara blir patetiska för att du ska visa dig på styva linan
2016-07-09, 22:14
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Som vanligt kommer du med påhopp, när inte hjärnan räcker till brukar knytnävarna synas och när du inte kan använda dom kör du med fjortisargument låt mig gissa du är inte många år över 20 va!

Du har flertalet ggr blivit överbevisad att du kommit med efterhandskontruktioner,jag vet för jag med flera hittade en tråd för ett antal månader sedan där du vägrade ge dig till och med efter jag citerat ditt inlägg,och försökte du komma med efterhandskontruktioner

du må va duktig, men komma i efterhand såsom nu när du sa att du inte köper förens 70 ,, sedan kom inlägget att du köpte på 74-75 weird va ?
Jag skiter fullständigt i dig eller dina följare tills den dagen du skriver att du köpt eller sålt direkt
då slipper vi dina efterhandskonstruktioner som bara blir patetiska för att du ska visa dig på styva linan
Han köpte väl runt 80, sen gjorde en dålig trade och fick gavet 83? Såååå vart vill du komma? TA är ju ingen naturlag precis som även nämnts...

Samtidigt som du hatar kommer: "Jag skiter fullständigt i dig eller dina följare tills den dagen du skriver att du köpt eller sålt direkt
då slipper vi dina efterhandskonstruktioner som bara blir patetiska för att du ska visa dig på styva linan"

Du vill alltså egentligen veta vad Zorb gör på förhand och blir sur när du missar tåget han spått genom TA? Var tacksam att någon släpper TA analyser över huvud taget istället.
2016-07-09, 23:02
Medlem
Citat:

posta lite fakta så slipper du skämma ut dig. Träffat zorben ett flertal gånger så vet att han är ärlig och mig veterligen har han bara varnat för stor nedgång och nu är han osäker vad som ska komma.

Köpte runt 81-83 sista gången.
2016-07-10, 09:41
Medlem
zorb89s avatar
Citat:

jaså, ja det är konstigt om jag köpt på 74-75. Kan inte finna ett så fint köp i historiken.

Du kan börja med att plocka fram den information istället för att gräva fram hitta på ur arslet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in