2016-06-14, 13:15
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Förstår du nu varför man säljer?

Du har ju inte varit jätte tacksam för det man framfört direkt men du kanske börjar förstå att vi tjänar mer på att hjälpas åt än att fajtas. Bankerna V spararna har det alltid varit och kommer alltid vara.

Tråkigt att se att ni förlorar men samtidigt det enda rätta så ni förstår vad man delar.
Ja det förstår jag absolut att man säljer och jag uppskattar dina inlägg och får ursäkta mitt tidigare hårda språk mot dig som enbart sas i affekt. Man har olika sätt att handla på börsen och jag tror på långsiktighet och dessutom hade, då jag har bytt courtageklass och inte kan byta tillbaka igen förrän om 20 dagar, ett sälj för mig på Fingerprint blivit alltför kostsamt i relation till att låta aktierna ligga.
2016-06-14, 16:06
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Ja det förstår jag absolut att man säljer och jag uppskattar dina inlägg och får ursäkta mitt tidigare hårda språk mot dig som enbart sas i affekt. Man har olika sätt att handla på börsen och jag tror på långsiktighet och dessutom hade, då jag har bytt courtageklass och inte kan byta tillbaka igen förrän om 20 dagar, ett sälj för mig på Fingerprint blivit alltför kostsamt i relation till att låta aktierna ligga.
Ja alla har olika sätt att investera och det ska man acceptera.

Ni gör dock helt fel i att lyssna på långliggarna på placera, pinsamma människor som utger sig för att vara långa men gråter så fort kursen backar 0,0001%. Dagisnivå

Jo, jag ser mycket som har talat för den nivån även om det låter galet. Ligger redan inne sedan lite över 95 med en del men stora kakan åker in när jag ser den bottenträffen och inte innan.

Ingen idé att köpa fallande knivar och speciellt inte i en aktie där uppåtgående trend blivit bruten och som stigit 1600% på ett år.

Samma syn som jag haft 1,5mån nu.
2016-06-14, 16:15
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ja alla har olika sätt att investera och det ska man acceptera.

Ni gör dock helt fel i att lyssna på långliggarna på placera, pinsamma människor som utger sig för att vara långa men gråter så fort kursen backar 0,0001%. Dagisnivå

Jo, jag ser mycket som har talat för den nivån även om det låter galet. Ligger redan inne sedan lite över 95 med en del men stora kakan åker in när jag ser den bottenträffen och inte innan.

Ingen idé att köpa fallande knivar och speciellt inte i en aktie där uppåtgående trend blivit bruten och som stigit 1600% på ett år.

Samma syn som jag haft 1,5mån nu.
Förstår. Och dessutom så har du gått in och ut vid olika nivåer, varav du är avvaktande när du vet vad du vet, medan jag har stannat kvar sedan jag började handla med FING över 1.5 år sen.
2016-06-14, 22:19
Medlem
Någon som har någon info om Fingerprint´s sensor sitter i nya Oneplus 3?
2016-06-15, 11:51
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Förstår. Och dessutom så har du gått in och ut vid olika nivåer, varav du är avvaktande när du vet vad du vet, medan jag har stannat kvar sedan jag började handla med FING över 1.5 år sen.
Har varit med 3år i Fing, satt med när JC åkte in(allt inne). Så jag har lärt mig min läxa för där kände man sig inte stor.. Trodde man hade koll på allt och sen kom det där, ja man förstod då att det fanns mer att kolla på och det var då jag sadla om till teknisk analys och med tiden har man blivit skaplig på att kombinera verktygen.

Finns alltid en förklaring till rörelserna och det måste man förstå
2016-06-15, 15:48
Medlem
Citat:
Har varit med 3år i Fing, satt med när JC åkte in(allt inne). Så jag har lärt mig min läxa för där kände man sig inte stor.. Trodde man hade koll på allt och sen kom det där, ja man förstod då att det fanns mer att kolla på och det var då jag sadla om till teknisk analys och med tiden har man blivit skaplig på att kombinera verktygen.

Finns alltid en förklaring till rörelserna och det måste man förstå

Just nu har blankarna greppet helt om aktien. Småspararna, som är majoriteten av aktieägarna är nervösa och sen har vi kollektivet som tradar aktien på dags- och dygnsbasis. Det säljs vilt och köps helt vilt och ingen skall klaga på omsättningen.
Jag har köpt in mig i omgångar eftersom tycker det är ett bra läge runt 82-83 kr.

Säljer av framåt rapporten i juli eller kanske lite längre fram...
2016-06-15, 16:15
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Builder123
Just nu har blankarna greppet helt om aktien. Småspararna, som är majoriteten av aktieägarna är nervösa och sen har vi kollektivet som tradar aktien på dags- och dygnsbasis. Det säljs vilt och köps helt vilt och ingen skall klaga på omsättningen.
Jag har köpt in mig i omgångar eftersom tycker det är ett bra läge runt 82-83 kr.

Säljer av framåt rapporten i juli eller kanske lite längre fram...
Nedgången har nyss börjat.
2016-06-15, 16:26
Medlem
Citat:

Njae, finns ju FA och korten ligger i röret. Gäller bara att få en order på smartcard så är FPC hemma.
Kursen kommer gå "sky rocket" om det visar sig att banker mfl lägger order på smartcards..
2016-06-15, 17:45
Medlem
Harry_s avatar
Citat:

kan inte du räkna hur många mobilmärken dom har nu ?
2016-06-15, 17:50
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
kan inte du räkna hur många mobilmärken dom har nu ?
Behövs inte...

Fingerprint Cards ‏@FingerprintCard 9 minför 9 minuter sedan Visa översättning
…we’re now celebrating over 100 devices launched in Greater China with an FPC sensor! #proud #record #fpc #biometrics
2016-06-15, 21:16
Medlem
Sålde mina sista fingrar idag. Efter att ha legat tungt fram till december, tillika under en vända nu under våren så har jag haft en mycket liten position kvar mest på kul. Den släpptes idag på 87,50. Jag har verkligen inget intresse i att ligga här och förlora pengar, även om det inte rör sig om några stora summor.

Går in ordentligt när det verkar vända på riktigt igen.
2016-06-16, 12:28
Medlem
zorb89s avatar
Undra vad som sker när fingerprint stoppar återköpsprogrammet nu den 22Juni pga 30-dagarsregeln inför rapport.

Har håsats frisk om hur mycket kursen ska dra pga återköpet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in