2016-04-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Nej tid vet jag inte men jag har en analys som måste nå dit innan vändning, men senast rapport bör den sitta. Trodde idag innan CAR var tvingad att spamma. Vissa blankare ligger tuuungt back
Kan du utveckla vad CAR har med detta att göra? Tror du på riktigt att det är en person eller en institution?
Så jävla trött på alla tomtar som inte fattar att det finn tusentals med investerare som handlar via mäklare/banker
2016-04-14, 23:35
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicklapp
Kan du utveckla vad CAR har med detta att göra? Tror du på riktigt att det är en person eller en institution?
Så jävla trött på alla tomtar som inte fattar att det finn tusentals med investerare som handlar via mäklare/banker

H*n menar säljreken som CAR gick ut med.

//Brute
2016-04-14, 23:42
Medlem
NickeNicknames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
H*n menar säljreken som CAR gick ut med.

//Brute
Rätta mig, men vad fan menar du ?
Sorry men finns här alltid en tydlig koll på att vissa får säga vad fan som helst "speci"mods visa vad du menar !
2016-04-15, 02:57
Medlem
Crowhater har röjt sin identitet!
Senast redigerad av porrskadadihuve 2016-04-15 kl. 03:02.
2016-04-15, 05:51
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicklapp
Trodde mitt mål skulle nås samma dag som håvard var tvingad att upprepa "sälj på alla uppgångar". Får nu se ifall vi toppar i samband med rapport istället, finns nu också en tydlig trendkanal som pekar 600 också vid 26-28 april.
2016-04-15, 05:54
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNickname
Ok ja det är ALLTID nån annans fel när dina analyser går fel
men hyllar dig själv när du "gissar" rätt
Sicken pajas
Vad menar du med går fel? Håvard eller du kvittar, mina mål sätts för eller senare... 544,5 var inte toppen killen.
2016-04-15, 08:13
Medlem
Harry_s avatar
STOCKHOLM (Direkt) Fingerprint Cards chefsjurist och koncernledningsmedlem Henrik Sundell har tagit beslutet att under våren 2016 avsluta sin anställning vid bolaget.

Det framgår av ett pressmeddelande.

Henrik Sundell anställdes av FPC våren 2015 och har utöver ovan nämnda befattningar även varit sekreterare i styrelsen för FPC.

Arbetet med att utse en ny chefsjurist till FPC har påbörjats.
2016-04-15, 09:07
Medlem
zorb89s avatar
Haha in i era skinkor 😉
2016-04-15, 09:47
Medlem
Tomat1tvas avatar
Fingfredag - du har varit saknad!
2016-04-15, 10:12
Medlem
krigsoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomat1tva
Fingfredag - du har varit saknad!

Trevligt det!

Nær sæljer folkens tro? ligger lång eller tar ni ut nærmare 600? Tror nog jag sæljer av hælften runt 600 iallafall
2016-04-15, 17:10
Medlem
krigsoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsoffret
Trevligt det!

Nær sæljer folkens tro? ligger lång eller tar ni ut nærmare 600? Tror nog jag sæljer av hælften runt 600 iallafall

Kliar i fingrarna att sælja av lite runt 560
2016-04-15, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigsoffret
Kliar i fingrarna att sælja av lite runt 560

Hade samma tanke idag...att sälja av men i mitt fall...för att köpa tillbaka till lägre kurs nästa vecka. Men det börjar bli hett nu när det gäller FPC. Tror att blankningen kommer att minska nästa vecka och det kommer att pressa kursen ytterligare uppåt. Sen har vi ju alla positiva artiklar som cirkulerar runt nu förutom SHB analys. Kanske inte blir nån dipp alls och blir det en sån så blir den nog ytterligt blygsam.

Appropå dipp...Kanske någon, typ Stolle-Per eller Peter Benzin eller nån annan köpt analytiker som Håvard Nilsson på Carnegie skriver ner FPC med någon slags hittepåartikel eller snedvriden analys samtidigt som blankarna säljer ut massivt för att sänka kursen.
Dock tror jag en sådan dipp blir kortlivad då dessa analytiker har förlorat förtroende bland investerare och inte påverkar kursen i nån större utsträckning.
Senast redigerad av Builder123 2016-04-15 kl. 19:54.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in