2016-01-17, 15:14
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Ja fpc ska till 350 minst(50% rekyl) eller värsta fall 61,8
Är ni redo?

Studsar vi runt 343 med hungrig köpsida har jag gått in.
2016-01-17, 17:11
Avslutad
Har en aktie rusat med över 1500% oavsett orsak är det väl inte konstigt att man får sättningar på 50-80%? FP rasade från 70+ till runt 25 för att sen dra till 680... Jag har själv inga aktier men vill man vara lång i ett sånt här bolag får man vara beredd på dessa svängningar.
2016-01-17, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Är ni redo?

Studsar vi runt 343 med hungrig köpsida har jag gått in.

2016 - Vecka 3 Fingerprint Cards- Triggers- Senaste UPDATE! http://goo.gl/fVFSHU sidan 42
Mer detaljer: kolla tidigare veckor
http://goo.gl/fVFSHU
17 positiva Trigger
8 Negativa Trigger
2016-01-18, 10:13
Medlem
TA set inte bra ut alls.

Nästa stop under 380kr inom kort.

Ett Fibb 50% av tidigare ATH låter alltmer troligare att se innan veckan är över.
2016-01-18, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maconero
TA set inte bra ut alls.

Ett Fibb 50% av tidigare ATH låter alltmer troligare att se innan veckan är över.
Ta chansen och köp, den skall ju upp över 850 i år.
2016-01-18, 11:05
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
TA set inte bra ut alls.

Ja, var redo nu. Vi är inne på slutspurten nu sen kommer det bli tryck...

http://www.ladda-upp.se/bilder/zwymkfiwsbcyrx/

Missa inte årets ev bästa fullträff.. Blankningen kommer bli väldigt svår om det håller, rapporten om knappt 2v...
2016-01-18, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
850? Allt pekar ju på 1300 redan i juni!

Gissningsvis kommer den stabilisera sig längre ner och stanna där, det är min guestimate ang. denna lilla bungyhoppare.
2016-01-18, 11:39
Medlem
Citat:
Jag avråder dej från all börshandeln om du inte kan bevaka den allmänna börshumöret. Det spelar ingen roll vilken aktie det diskuteras och vilka höga aktiekurser någon har satt ut. Om den allmäna börshumöret är piss, även övriga aktier skall uppleva pissen. Även skitiga Statoil som du jobbar för.

FPC kan nå 850kr i år. Men inte under rådande omständigheter och oroligheter från externa sidor. Blir börsen gladare och alla är glada, visst det kan nås.

Har du svårt att följa mina poäng, så kan du lägga din favorit aktiens utveckling i år och OMXS30 och andra index för korrelation.

Men inget illa menat min vän. För en person som diskuterar FPC negativt enbart för att media säger så och konstant upprepar 850kr i sina FPC inlägg,, kan man konstatera att du är en aktiekurs runkare.
Senast redigerad av maconero 2016-01-18 kl. 11:42.
2016-01-18, 11:58
Medlem
Citat:
Jag avråder dej från all börshandeln om du inte kan bevaka den allmänna börshumöret. Det spelar ingen roll vilken aktie det diskuteras och vilka höga aktiekurser någon har satt ut. Om den allmäna börshumöret är piss, även övriga aktier skall uppleva pissen. Även skitiga Statoil som du jobbar för.

FPC kan nå 850kr i år. Men inte under rådande omständigheter och oroligheter från externa sidor. Blir börsen gladare och alla är glada, visst det kan nås.

Har du svårt att följa mina poäng, så kan du lägga din favorit aktiens utveckling i år och OMXS30 och andra index för korrelation.

Men inget illa menat min vän. För en person som diskuterar FPC negativt enbart för att media säger så och konstant upprepar 850kr i sina FPC inlägg,, kan man konstatera att du är en aktiekurs runkare.

Har hållt på med aktier sedan 2008, så tackar för rådet att hålla mig från all börshandel men har tjänat mycket pengar på mina aktier så tyvärr måste jag tacka nej till ditt vänliga råd
2016-01-18, 12:17
Medlem
Citat:
Har hållt på med aktier sedan 2008, så tackar för rådet att hålla mig från all börshandel men har tjänat mycket pengar på mina aktier så tyvärr måste jag tacka nej till ditt vänliga råd
Du kan ha hållit på med aktier under 100 år också ... Tanken förblir samma.

Du kommer bränna dig ordentligt om du inte kan analysera FPC korrekt och istället skriker att aktien skall upp 850kr utan att TS hänsyn rådande marknadsläget.

Du får tänka på "makro" nivå. Och i den, hamnar även FPC trots kanon läge i marknaden och försäljning.
2016-01-18, 13:44
Medlem
Tänkte bidra med denna nyhet.

http://www.educatedtrading.bnpparibas.se/SWE/produktsok/nyaprodukter

Nya BNP produkter specifikt för FPC.
2016-01-18, 13:51
Medlem
Citat:
Du kan ha hållit på med aktier under 100 år också ... Tanken förblir samma.

Du kommer bränna dig ordentligt om du inte kan analysera FPC korrekt och istället skriker att aktien skall upp 850kr utan att TS hänsyn rådande marknadsläget.

Du får tänka på "makro" nivå. Och i den, hamnar även FPC trots kanon läge i marknaden och försäljning.
Nja 100 år verkar lite mycket

Kommer aldrig bränna mig så länge jag följer mina kriterier och Fingerprint klarar inte ett enda av mina kriterium för att jag skulle kunna tänka mig att köpa den, så varför skulle jag då köpa den?
Gör du likadant själv, ställer upp regler för dig själv för att sedan inte följa dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in