2015-11-16, 12:35
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hk2hk2
Din jävla skolbok verkar inge vidare ?

Det får vi se.... vänta bara!
2015-11-16, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Haha!

Vilken fjant!

Du har varit med från början av FPCs resa och påpekat ett flertal gånger risken för förlust. Nu finns till och fundamental som belägg som pekar att dagens kurs är inte helt felt.

Du kunde ha tjänat ett par miljoner på denna aktie med tanke på att flera an användare bombarderad denna tråd med värdefull info som varit korrekt långsiktigt.

Kan du förse mig med dina siffror som motiverar FPC kurs?

Låt oss se vad du grundar dina tankar på för så här långt du har bara tramsat rejält istället för att bidra med värdefull information för övriga aktieägare alternativt intresserade utav aktieköpet.
2015-11-16, 13:03
Medlem
Kakuzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maconero
Haha!

Vilken fjant!

Du har varit med från början av FPCs resa och påpekat ett flertal gånger risken för förlust. Nu finns till och fundamental som belägg som pekar att dagens kurs är inte helt felt.

Du kunde ha tjänat ett par miljoner på denna aktie med tanke på att flera an användare bombarderad denna tråd med värdefull info som varit korrekt långsiktigt.

Kan du förse mig med dina siffror som motiverar FPC kurs?

Låt oss se vad du grundar dina tankar på för så här långt du har bara tramsat rejält istället för att bidra med värdefull information för övriga aktieägare alternativt intresserade utav aktieköpet.

Nä men nu är du tyst! Kurtsune sa precis att du ska kolla hur det gick för African oil istället!
2015-11-16, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakuzu
Nä men nu är du tyst! Kurtsune sa precis att du ska kolla hur det gick för African oil istället!
Din fjant!

Africa oil och FPC är inte ens i samma affärsområde!
2015-11-16, 13:10
Medlem
framtands avatar
Citat:

Att du inte kan ge dig, kan du inte bumpa trådarna om dina typer av aktier istället? Jag har haft en sådan otrolig värdeökning de senaste två åren så jag ska börja se mig efter en tråkig och stabil utdelningsportfölj för en större del av innehavet och då kan dina tips vara intressanta. Här i tråden är du bara patetisk, kan du inte svara på fråga hur du ska agera om Fingret hamnar på Large Cap och blir en del av OMXS 30? Det är ju där du handlar dina papper?
2015-11-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
kurt-sune ska du ha på ignorelistan, spridit dynga i tråden sedan 2013. Vi har försökt vara trevliga men han upprepar bara sin dynga utan fundamenta.

Lenovo event kl 12 svensk tid. Kan vara FPC inside.
Inte säkert PM kommer då FPC numera bara ska kommunicera telefonlanseringar av särskild betydelse.

Kurt Sune är nyttig på det viset att om man gör precis tvärt emot hans rekommendation så har man goda chanser att bli väldigt väldigt förmögen. Det gäller både i det korta och långa perspektivet.
2015-11-16, 13:28
Medlem
Kakuzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maconero
Din fjant!

Africa oil och FPC är inte ens i samma affärsområde!

Jojo, men när kurtans spindelsinne går av så kan det det bara smälla till i orderdjupen. Rakt ner i källarn tror jag han sa... vänta 10år till bara, ok?

Tycker hans parallel mellan AOI och FPC var helt genialisk, ingen hade ens tänkt på det innan! Jämnföra över två helt olika branscher sådär, krävs en investerare på ELITNIVÅ och mååånga år av erfarenhet för att klara det!
2015-11-16, 13:53
Medlem
TruckUrbans avatar
Tror ni på mer uppgång nu inom det närmsta?
2015-11-16, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Tror ni på mer uppgång nu inom det närmsta?
Kolla denna: (FB) Fingerprint Cards - FING B
2015-11-16, 14:33
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakuzu
Jojo, men när kurtans spindelsinne går av så kan det det bara smälla till i orderdjupen. Rakt ner i källarn tror jag han sa... vänta 10år till bara, ok?

Tycker hans parallel mellan AOI och FPC var helt genialisk, ingen hade ens tänkt på det innan! Jämnföra över två helt olika branscher sådär, krävs en investerare på ELITNIVÅ och mååånga år av erfarenhet för att klara det!

Tänket och girigheten är exakt detsamma.

Det är bara FPC-sekten som inte förstår skillnaden.

Ett tips: gå in och titta i Africa Oil-tråden vid toppnivåerna.

99% bryr sig inte ett dugg om bolaget och är bara ute efter snabba pengar, vilket inte kommer bli lika lätt i framtiden.
2015-11-16, 14:35
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremadog
Kurt Sune är nyttig på det viset att om man gör precis tvärt emot hans rekommendation så har man goda chanser att bli väldigt väldigt förmögen. Det gäller både i det korta och långa perspektivet.

Då har du inte följt mig varken i denna tråd eller i övriga trådar.
2015-11-16, 14:38
Medlem
Kakuzus avatar
Citat:
Tänket och girigheten är exakt detsamma.

Det är bara FPC-sekten som inte förstår skillnaden.

Ett tips: gå in och titta i Africa Oil-tråden vid toppnivåerna.

99% bryr sig inte ett dugg om bolaget och är bara ute efter snabba pengar, vilket inte kommer bli lika lätt i framtiden.

Precis, fundamental analys är sjukt överskattat! Bättre att kolla på African oil istället, håller faktiskt med dig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in