Citat:
Uppsida har ingen gräns om fingersensorer slår igenom, det är därför bra att Apple och samsung visar vägen då fpc har den bästa sensorn i nuläget men vi har inte lika stark kassa som syna och det krävas mycket för att ta de stooora ordrarna Som samsung i framtiden och även på andra ställen som kreditkort etc. Får de till något som scannar säkert har vi en global ändring med skrotande av lösenord som man glömmer bort..Vad har du för tankar om avkastning och placeringshorisont?
Själv känner jag att FPC var en grym investering men på dessa nivåer är det bara att inse att man har missat tåget. Även om aktien går fetbra så pratar vi om max 100% avkastning, men det finns väl många bättre alternativ att investera i om man söker en avkastning om 100% på 1-6 månader?
Jag menar inte att klanka ner på din investering, jag är bara nyfiken. Men FPC känns som Josab, två tåg man missat om man inte hoppade på kring 5kr (Josab) och 10kr (FPC).
Mvh BB
Själv känner jag att FPC var en grym investering men på dessa nivåer är det bara att inse att man har missat tåget. Även om aktien går fetbra så pratar vi om max 100% avkastning, men det finns väl många bättre alternativ att investera i om man söker en avkastning om 100% på 1-6 månader?
Jag menar inte att klanka ner på din investering, jag är bara nyfiken. Men FPC känns som Josab, två tåg man missat om man inte hoppade på kring 5kr (Josab) och 10kr (FPC).
Mvh BB
Jag har innan lyssnat på en källa angående kursen men är nu mer insatt att skapa en egen syn och jag ser i nuläget ingen snabb och kraftig uppgång först hösten.
Våra investeringar ska ligga ett par år(2-4år) fast sen har man ju alltid en tradingandel man säljer efter snabba uppgångar.
Jag litar på VDn och då kan vi räkna bort samsung just nu men vi har LGs kommande flaggskepp G3, det är vad jag känner mig veta just nu kommande 3månaderna.
Går man in ska man ligga lång! Josab kommer få order på 100anläggningar minst men lite rädd att vi har.en dipp nu vid stämman men inget jag vågar gå ur pga.
Ingen kan säga vad som händer med kursen, under 55kr trodde jag var omöjligt igen.. Håller helt klart med om att det är 2tåg som haft sina enorma uppgångar på snabb tid. Men jag tror fortfarande på de.
Mvh