2015-09-29, 19:26
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Jag hittar alltid konstiga bekräftelser

Är inte det här en rätt rolig liknelse med att vi har Nexus? hahaha
2015-09-29, 19:28
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hk2hk2
Måste bara tacka dej zorb för allt du postat här hade du inte gjort va du gjort hade jag inte tjänat så mycke pengar på fingerprint ! Men verkar fan som jag gjort bort mej och sålt för tidigt igen 😕?
Tack, kul att du tänkte längre än de flesta genom att lyssna på siffrorna

Vad du ska göra härnäst vill jag inte svara på men på sikt är det uppåt
2015-09-29, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hk2hk2
Ja asså är ganska nybörjare på detta men börjar få lite gre påt .. men känns väl som en dipp är på gång .. ? Värt och vänta på den och köpa in där igen ? Får ursäkta för er säkert ganska självklara frågor men somsagt ganska ny påt och är väldigt tacksam för de ni postar här !

Ett tips är att bara sälja en del av sitt innehav därav missar man inte en oförutsedd uppgång då Fpc är känd för det
Och om den sjunker så kan man köpa in sig för det man sålde och sedan sitta lugn och nöjd över sitt trade
2015-09-29, 19:39
Medlem
Citat:
Tack, kul att du tänkte längre än de flesta genom att lyssna på siffrorna

Vad du ska göra härnäst vill jag inte svara på men på sikt är det uppåt

Ja med allt de du har postat här och med den självsäkerhet i dina inlägg så har jag ju trott att de bara kunna gått ett håll och de uppåt ! Grymt ! Men får väl stå vid sidan av ett tag så hoppas jag att jag snart är med igen 😆!
2015-09-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkagubben
Ett tips är att bara sälja en del av sitt innehav därav missar man inte en oförutsedd uppgång då Fpc är känd för det
Och om den sjunker så kan man köpa in sig för det man sålde och sedan sitta lugn och nöjd över sitt trade
De ska jag tänka på framöver ! Tack 😊
2015-09-29, 20:09
Medlem
zorb89s avatar
SKÅL COMRADES!

FPC’s OneTouch® FPC1025 fingerprint sensor in Google’s Nexus 5X and Nexus 6P smartphones

http://www.fingerprints.com/blog/2015/09/29/fpcs-onetouch-fpc1025-fingerprint-sensor-in-googles-nexus-5x-and-nexus-6p-smartphones/
2015-09-29, 20:25
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
SKÅL COMRADES!

FPC’s OneTouch® FPC1025 fingerprint sensor in Google’s Nexus 5X and Nexus 6P smartphones

http://www.fingerprints.com/blog/2015/09/29/fpcs-onetouch-fpc1025-fingerprint-sensor-in-googles-nexus-5x-and-nexus-6p-smartphones/

nää jag orkar inte mer

tror jag måste öppna en till konto så pengarna får plats
2015-09-29, 20:26
Medlem
zorb89s avatar
Och till de som inte orkar tänka ett steg längre

Citat:
"Jörgen Lantto, VD på FPC, kommenterar: "Googles operativsystem Android används i
majoriteten av världens smartphones, och de två Google Nexus smartphones som
offentliggjordes idag är de första med Android 6.0 och dess inbyggda stöd för
fingeravtryckssensorer. Vi är stolta över att ha samarbetat med Google, LG och
Huawei i integrationen av fingeravtryckssensorer i Nexus 5X och Nexus 6P.
FPC1025 stödjer 360 graders fingerrotation, snabb svarstid och industriledande
3D bildkvalitet."

Så kan vi även bocka för LG som kommande kund, lanserar eventuellt LG V10 1/10 med fingerscanner a la 1025.
2015-09-29, 20:30
Medlem
Harry_s avatar
Citat:

Så kan vi även bocka för LG som kommande kund, lanserar eventuellt LG V10 1/10 med fingerscanner a la 1025.

dum fråga
dess inbyggda stöd för fingeravtryckssensorer.
har inte alla FPC telefoner stöd för det?
2015-09-29, 20:40
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
dum fråga
dess inbyggda stöd för fingeravtryckssensorer.
har inte alla FPC telefoner stöd för det?
Det här är första telefonerna som kommer på marknaden med nya Android M, det som hände i våras då det bekräftades att Google ska fixa android stöd för Fingersensorer.

Alltså det är NU det är helt klart att fingersensorer blivit en standard

Nu är allt anpassat för att verifiera sig med fingret såsom appar, android pay(motsvarighet till apple pay), upplåsning etc.

Innan har det krävts mycket resurser/tid att få det att fungera så detta är guld värt för alla tillverkare.
2015-09-30, 10:52
Medlem
ententsos avatar
En fråga bullcertet: https://www.avanza.se/borshandlade-produkter/certifikat-torg/om-certifikatet.html/555092/bull-fprint-x3-c

Står i skrivande stund på 2290, köper man det till de. Kan man sälja när som eller MÅSTE det stiga till 2500 som det står på säljblocket?

Kan ej mycket om cert men känns som cert kan va fint att ha i dessa uppåtdagar, och inför 5 november.
2015-09-30, 11:42
Medlem
Citat:

Lantto Jörgen @ JorgenLantto 6 hours 6 hours agoTranslation
"Provides amazing performance", "incredibly low false rejects", "gets better over time". Strong words from Google.
18 retweets interest Article 80
To Reply Retweet 18 Add article of interest 80
View more
Lantto Jörgen @ JorgenLantto 8 hours 8 hours ago
"Opens up fingerprint recognition to the entire app ecosystem".
# Nexus5X # Nexus6P
Retweet 30 112 articles of interest
To Reply Retweet 30 Add article of interest 112
View more
Lantto Jörgen @ JorgenLantto 8 hours 8 hours ago
"It's incredibly smooth and lightning fast", FPC1025 in the two new Nexus phones launched today.

http://www. fingerprints.com/blog/2015/09/2 9/fpcs-onetouch-fpc1025-fingerprint-sensor-in-googles-nexus-5x-and-nexus-6p-smartphones/ …

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in