Citat:
Ursprungligen postat av
trustmeiamadoctor
Japp, även om jag tror att aktien ska upp på sikt så valde jag att gå ur med mina sista idag. Aktien har ju gått upp rejält i förväntan på Nexus-släppet och helt ärligt så är det ju inte precis en nyhet, alla som är någorlunda insatta vet ju redan att Nexus x 2 har en sensor och att det är FPCs.
Hoppas jag inte har tradat bort mig nu

Osäker men jag har sedan 210-230kr haft sikte på ca 330-350kr den här gången innan det blir dipp igen, grabbarna på aktieguiden tror vi ska mycket längre upp innan dippen.
De följer ewt vilket jag inte riktigt gör, tycker bollinger, formationer och trender funkat bäst för egen del(ej lika insatt) och kollar jag nu ser jag svaghet i att avsluta dagen under 304kr, då kan den här uppgången vara avslutad och nästa sikte inställt på ca 250-260(beroende på hur lång tid det tar ned till mellersta BB.
http://www.ladda-upp.se/bilder/pekgabmqcwuadn/
Punkt 1: Där förlorades övre BB stödet.
Punkt 2: Rapporten kom vilket skickad upp kursen tillfälligt fast att TA var inställd på att testa mellersta BB vilket gav urblåsningen dagarna efter.(Jag missade det)
Punkt 3: Observera att vi igen tappat övre BB stödet vilket enligt bollinger betyder att vi bör röra oss emot mellersta.
Men det är många faktorer som spelar in faktiskt och vem vet, det kan komma sjukt bra info och sedan kan det komma dålig info+sur börs. Så i det här läget ska man inte riktigt följa TA utan det är bra att ha i bakhuvudet ifall vi nu skulle börja röra oss norrut, då kan man förstå varför det sker och inte greppas av panik.