Citat:
Ursprungligen postat av kaffemedsockeer
Gå ner med en spade. Gräv som en ruta runt snus området, så att du får upp som en fyrkant och vänd upp o ner. Efter någon vecka kommer det inte synas att du har varit där o pillat

Det där låter jobbigare än de andra alternativen! Men bra tänkt, väldigt kreativt. Det gillar vi.
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Just ja, man har ju kastat ett antal prillor utanför balkongen nu under vintern blir väl tvungen att plocka jag med

. Får se hur de ser ut när de smält bort.
Bidra gärna med bild om du har lust och ork! Kul att höra att man inte är ensam att spotta påsar över balkongräcket.
Citat:
Ursprungligen postat av kungligfot
Jag imponeras av hur du lyckas droppa alla på samma ställe. Varför inte variera kasten lite, då slipper du ju dessa berg!
Jag kastar faktiskt inte, spottar inte heller som jag skrev först. Brukar liksom titta åt båda hållen för att försäkra mig om att ingen ser, sedan petar jag ner påsen samtidigt som jag öppnar käften och låter den liksom falla ner. Anledningen till att jag gör så är att jag har tvångstankar, för att göra en lång historia kort. Måste hursomhelst se väldigt efterblivet ut
Är nog för lat för att ta tag i saken idag, men blir nog imorgon kväll iallafall. Om jag är vid mina sinnes fulla bruk, nykter dvs., kanske jag även går så långt så att jag dokumenterar själva upplockningen och lägger upp i tråden.
Vore ju iallafall en lite smårolig, spontan och sjuk sak att göra. Kanske skulle vara roligare om man inte var nykter. En liten film på en påverkad kille som står i mörkret i en buske och försöker plocka tobak från marken i en ICA kasse.
"please mister, keep environment clean"

jo tjena