• 1
  • 2
2010-03-30, 14:43
Medlem
gurgelsulas avatar
En person som kallar sig Micke Håkansson bedriver någon slags hatkampanj mot Ljungby Lasarett, som han menar försöker mörklägga felbehandling av patienten "Birgitta". Antalet inblandade privatpersoner och myndigheter tycks vara ständigt växande, och omfattar väl snart alla utom Micke själv.

"Skandalen som skakat om och skadat förtroendet för flertalet inblandade i härvan så som:
Polis/åklagarväsendet / SKL / Sjukvården / Landstingspolitiker / Försäkringskassan / Afa-försäkringar / HSAN / Socialstyrelsen / Rygginstitutet, mfl.....
Alla dessa som nu idag är delaktiga i den yttersta och totala mörkläggningen. "

Kolla in:
http://www.totalskandal.se/

Är den här snubben en lokalt känd tokstolle?
Har han något att komma med?
Citera
2010-03-31, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurgelsula
En person som kallar sig Micke Håkansson bedriver någon slags hatkampanj mot Ljungby Lasarett, som han menar försöker mörklägga felbehandling av patienten "Birgitta". Antalet inblandade privatpersoner och myndigheter tycks vara ständigt växande, och omfattar väl snart alla utom Micke själv.

"Skandalen som skakat om och skadat förtroendet för flertalet inblandade i härvan så som:
Polis/åklagarväsendet / SKL / Sjukvården / Landstingspolitiker / Försäkringskassan / Afa-försäkringar / HSAN / Socialstyrelsen / Rygginstitutet, mfl.....
Alla dessa som nu idag är delaktiga i den yttersta och totala mörkläggningen. "

Kolla in:
http://www.totalskandal.se/

Är den här snubben en lokalt känd tokstolle?
Har han något att komma med?

Har nära kontakter i Ljungby har inte hört något om detta men skall läsa sidan du länkade o kolla runt!

De hemska youtubeklippens musik är katastrof, får allt att verka väldigt oseriöst.
Senast redigerad av majjken 2010-03-31 kl. 22:56.
Citera
2010-04-01, 21:29
Medlem
om någonting i sverige gjorts fel, då erkänner man felet och står oskydlig, kanske skyldig, men ostraffad. så jag ser inte varför en mörkläggning skulle ske i ett ryggont fall. tror detta är en avledningsmanöver för estonia "olyckan" men varför skulle micke vilja göra något sånt?
kan micke varit med på estonia-cover-k-uppen?
Citera
2010-05-25, 18:53
Medlem
Geosmins avatar
Vad är det egentligen som får er att tvivla? Menar ni att Sverige skulle vara förskonat ifrån osanningar?
Citera
2010-05-25, 19:14
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geosmin
Vad är det egentligen som får er att tvivla? Menar ni att Sverige skulle vara förskonat ifrån osanningar?

Kanske för att alla rättshaverister inte har rätt? Varför skulle man INTE förhålla sig skeptisk tills mer belägg lagts fram?

Observera att jag inte har någon detaljkunskap om det hör fallet, jag vänder mig mest mot ditt sätt att resonera. Bara för att skandaler sker i Sverige så innebär det inte att det är så varje gång någon jäppe säger det. Är det inte mer logiskt att vara öppen både för att den här Micke inte har alla sina Gigabyte i hårddisken SAMTIDIGT som man är öppen för att det kanske är sant och riktigt?
Citera
2010-05-25, 19:37
Medlem
Krafses avatar
Vad fan är det med kärringen? Hon får väl för i helvete ta sig i kragen och sträcka på ryggen! Mjuk ryggrad my ass.. Vaddå, är ryggkotorna i ryggen mjuka? Himla konstigt att de inte då klappar ihop under vikten av hennes överkropp. Hur som helst, så är det ju inget konstigt att ha en mjuk och böjbar ryggrak.

Dessutom är ryggen böjd där den normalt sett också SKA vara böjd på en kvinna, bara det att hon fejkar och böjer lite extra och sen bölar om att någon minsann har tryckt sönder ryggen. Jag tror att vi har att göra med ett empatilöst psykfall som försöker dra in storkovan i skadestånd genom att anklaga folk både åt höger och vänster för allt möjligt som de absolut inte har gjort!
Citera
2010-05-25, 21:34
Medlem
Geosmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Varför skulle man INTE förhålla sig skeptisk tills mer belägg lagts fram?

Om vi åtminstone skulle anta att den här kvinnans historia är sann, att läkare, sjukhus, polis och anhöriga förstört bevis, manipulerat journaler och ljuger för media, hur skulle hon då någonsin kunna få upprättelse om alla andra viftar bort fallet? Som hon bevisligen inte vill släppa för att det av någon anledning är viktigt för henne. Varför är det viktigt för henne då? Har hon ont, fick hon fel diagnos, fick hon en medicin som skadade henne? Tänk om hon har rätt. Och så följer vi maktens exempel och vänder henne ryggen (fast vi gör det i god tro)?

Känns det bra? Finns det inte minsta möjlighet att hon har rätt? Varför fortsätter hon annars? Om hon VET att det är hon som har fel, om hon har ljugit ihop hela den här historien... då vet hon också att det aldrig kommer att finnas några bevis till hennes fördel. Så... varför fortsätter hon?

Jag vet inte heller, jag känner inte henne. Jag vet bara vem jag INTE litar på. Ta en titt på världen för fan?
Citera
2011-03-16, 19:11
Medlem
TheDivineMissMs avatar
Någon som fått reda på något mer om denne ivrige rättsaktivist?
Kan meddela att det faktum att han ens vågar och vill ge sig in i detta är helt otroligt. "Författaren" i fråga är en f.d. (?) kriminell typ av fegaste sort.. Han har varit känd under namn som kånna-mannen, mo-mannen och dessutom gått under flera andra namn (har sett en efterlysning på honom som är säkert 10 år gammal, här på fb, då lyst under namnet per andersson, tror jag) Störst "succé" gjorde han som korthaj, och då talar vi piratkort till TV:n..
Han har gjort sig hatad av alla han kom i kontakt med och alla de människor som har blivit blåsta av honom är inte lätträknade. Det är fascinerande att han vill ge sig in i ämnen som rör korruption och skandal då det var hans huvudsakliga sysselsättning tidigare (?). förmodligen har inte en enda av alla de miljoner kronor han tjänade in på hembränning, fula lampor, piratkort, telefoner etc etc etc varit ärlig.. Som miljonär kunde han hålla sig god med de som egentligen ville åt honom, men sedan flera år lever han gömd.. Skulle han visa sig så skulle det eventuellt vara med risk för att det skulle bli sista gången verkar det som på de efterlysningar som har gjorts på honom av flera bittra "kunder"..
Skulle vara intressant att höra om någon vet något om denne "hyvens karl" som gör sina medmänniskor en sådan stor tjänst med sina bloggar (det finns ett antal)! Förmodligen är svindleripengarna slut nu och med endast en och en halv hand och en bukfetma som borde dödat honom vid detta laget så finns det inte annat att göra än att sitta på kammaren och skriva och framstå som en hederlig karl! Tid ha man gott om när man aldrig behövt arbeta.
Citera
2011-05-15, 21:06
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geosmin
Eller förskonat från psykfall som denne Håkansson. Han lider av alla de klassiska symtomen. Av någon anledning ringde han mig. Jag har blivit felbehandlad (mindre sak) på just det sjukhuset och anmälde för att få ersättning från en försäkring. Tydligen är dessa uppgifter offentliga, vilka som anmält. Ett år efter hade väl idioten luskat reda på uppgifter om mig. Sedan ringde han flera gånger i veckan tills jag hotade honom med repressalier..

Så det fanskapet är ett fullfjädrat psykfall.
Citera
2011-06-20, 13:25
Medlem
TheDivineMissMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Eller förskonat från psykfall som denne Håkansson. Han lider av alla de klassiska symtomen. Av någon anledning ringde han mig. Jag har blivit felbehandlad (mindre sak) på just det sjukhuset och anmälde för att få ersättning från en försäkring. Tydligen är dessa uppgifter offentliga, vilka som anmält. Ett år efter hade väl idioten luskat reda på uppgifter om mig. Sedan ringde han flera gånger i veckan tills jag hotade honom med repressalier..

Så det fanskapet är ett fullfjädrat psykfall.

Jaså!! Bet det på honom när du hotade med dessa repressalier? Absolut - han är bevisligen en fullfjädrad psykopat och gör inget utan att kunna vinna på det själv. Tur för dig att du inte gick med på något, han har talets gåva, nämligen (hade åtminstone). Har du hört något mer från honom nu?
Citera
2011-06-20, 17:19
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDivineMissM
Jaså!! Bet det på honom när du hotade med dessa repressalier? Absolut - han är bevisligen en fullfjädrad psykopat och gör inget utan att kunna vinna på det själv. Tur för dig att du inte gick med på något, han har talets gåva, nämligen (hade åtminstone). Har du hört något mer från honom nu?
Han har inte hört av sig sedan mitt "hot". Verkar vara en riktig rättshaverist http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A4ttshaverist
En person som inte drar sig för något så länge han själv har nytta av det.
Citera
2011-06-21, 16:12
Medlem
TheDivineMissMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Han har inte hört av sig sedan mitt "hot". Verkar vara en riktig rättshaverist http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A4ttshaverist
En person som inte drar sig för något så länge han själv har nytta av det.

Ja, om du bara visste hur rätt du har Kan han få som han vill så går han över lik för det. Oavsett hur liten belöningen blir för honom själv. Hoppas du slipper honom hädanefter också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in