2010-03-29, 20:26
Medlem
DangerDooms avatar
Ska spela upp den på nu på Torsdag, vill gärna ha era åsikter om vad ni tycker om stycket..

Publiken siffran kommer ligga på 200 personer, så jag är sjukt nervös! Men ser hela som en kul grej!

Är dock ytterst tveksam om publiken kommer tycka om den typen av musik, speciellt dem mindre musikaliska..

Frågan är alltså - Vad tycker ni om det här stycket, jag menar, stycket är väldigt känt men känns som att publiken lär tröttna efter 2-3 minuter..

Tack på förhand.
Citera
2010-03-29, 20:37
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Ska spela upp den på nu på Torsdag, vill gärna ha era åsikter om vad ni tycker om stycket..

Publiken siffran kommer ligga på 200 personer, så jag är sjukt nervös! Men ser hela som en kul grej!

Är dock ytterst tveksam om publiken kommer tycka om den typen av musik, speciellt dem mindre musikaliska..

Frågan är alltså - Vad tycker ni om det här stycket, jag menar, stycket är väldigt känt men känns som att publiken lär tröttna efter 2-3 minuter..

Tack på förhand.
Ah, den spelas i slutet av United States of Euroasia med Muse (har givetvis hört originalet också). Skitbra låt. Den som inte uppskattar den är ett okultiverat kioskmongo. Kör hårt!
Citera
2010-03-29, 23:16
Medlem
joumas avatar
Håller med ovanstående talare. Så länge du inte spelar för ett gäng 12 åriga hardstyle-nissar så går det nog hem!

Ruskigt fint stycke förresten. Till nästa gång, lär dig min favorit, Schuberts Impromptu 142 no.3 så smälter vilken publik som helst

http://www.youtube.com/watch?v=8YFX-XQLToE
Citera
2010-03-30, 00:39
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jouma
Håller med ovanstående talare. Så länge du inte spelar för ett gäng 12 åriga hardstyle-nissar så går det nog hem!

Ruskigt fint stycke förresten. Till nästa gång, lär dig min favorit, Schuberts Impromptu 142 no.3 så smälter vilken publik som helst

http://www.youtube.com/watch?v=8YFX-XQLToE

Schuberts Impromptu Op. 90 No. 2 är en delikatess! verkligen, blir nog mitt nästa stycke men skall inte ha höga förväntningar.. min musiklärare anpassar sig efter vem som har jubileumår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in