Jag tycker mig se en trend att detta forum blir mindre och mindre drogvänligt. Överlag på forumet kallas man pundare för att man röker gräs numera. Tidigare var det ju nästan så att man förväntades nyttja någon olaglig substans om man hängde här. T.om. i drogforumen har en hel massa anti-drogfolk letat sig in. Och då menar jag inte ex-knarkarna eller trollen i cb-forat, utan helt enkelt användare som ser alla som berusar sig med annat än alkohol som avskum. Vad beror detta på tror ni? Är det 90-talisterna som tar över?
Eller så är det så att vanliga "Svenssons" äntligen har lärt sig att använda internet och de vet ju inte bättre än att kalla folk som röker gräs då och då för pundare. Skulle jag gissa på iaf.
Människor ändras med åren, även jag höll på mycket med droger fram tills jag var 35 ungefär. Och visst tar jag en lina kola ibland men överlag så märker jag att jag blivit mer anti mot droger jämfört med tidigare. Vi har alla blivit lite äldre de senaste åren..inte helt otippat
Det var ju en invasion med folk som regga sig 2009, gissar på att majoriteten av dessa var folk i åldern 12-16 och vanliga svennsons. Stämningen och diskussionerna på Flashback förändrades ju radikalt. Minns 2004-2005 de var tider de!
Möjligheten att fler har upptäckt farorna med droger finns ju tyvärr också. Men i vilket fall är det en debatt ni drogliberala ska välkomna om ni vill övertyga massan. Försök vara resonabla
Har hängt på detta forum sen 2002, o är moderator i en hel del drogforum. Ser absolut inte något problem med drogforumen! Klart att man ska kunna få diskutera droger. All form av försäljning o liknande är ju givetvis förbjudet!
Jag har ju själv missbrukat knark för ca 9 år sedan. Sen har detta intresserat mig, o jag har läst på en massa om bl.a missbruk. Jag är numera emot droger, men kallar ingen för pundare eller liknande!
Forumet är varken drogvänligt, eller anti-drog... Det är neutralt!