2010-03-28, 16:29
Medlem
Lystrads avatar
http://www.officialrefused.com/

Spekulationer? Kan det vara en återförening på G?
Citera
2010-03-28, 17:14
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lystrad
http://www.officialrefused.com/

Spekulationer? Kan det vara en återförening på G?

Dennis har enligt typ expressen tackat nej till en återförening, det vet man ju inte om det stämmer iofs
Citera
2010-03-28, 17:31
Medlem
Lystrads avatar
Det var ju en artikel i Aftonbladet häromdan om Dennis, där det stog att han tackade nej till tre miljoner kronor för en återförening, men sen vet man ju aldrig med aftonbladet..
Citera
2010-03-28, 17:32
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lystrad
Det var ju en artikel i Aftonbladet häromdan om Dennis, där det stog att han tackade nej till tre miljoner kronor för en återförening, men sen vet man ju aldrig med aftonbladet..

Ja så var det ja, fan jag tror nog inte det blir någon återförening - hoppas inte det heller för den delen
Citera
2010-03-28, 19:42
Medlem
LonErs avatar
Breach återförenades för en kväll, Abhinanda likaså. Det är Dennis tur nu, för ett värdigt avslut.
Citera
2010-03-28, 21:38
Medlem
Kultmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonEr
Breach återförenades för en kväll, Abhinanda likaså. Det är Dennis tur nu, för ett värdigt avslut.

Ska inte Abnihanda spela i Japan med Earth Crisis?

Men annars håller jag med dig, en kväll i Umeå som Final Exit gjorde är det enda rätta.
Citera
2010-03-28, 21:45
Medlem
I Got Erections avatar
Det vore ju bara för jävla häftigt! Fick ju aldrig chansen att se dem när det begav sig. Frågan är bara om man inte skulle bli besviken?

Dennis har ju själv sagt att han inte kan skrika som på de gamla goda dagarna, vilket hörs tydligt när han vrålar i AC4. Dessutom har väl David sagt att han ådragit sig nervskador som gör att han inte kan lira trummor längre?

På ett sätt hoppas jag att det bara är spekulationer, men samtidigt så vill jag ju så gärna se dem live. Det skulle dra sjukt mycket folk kan jag tänka mig!
Senast redigerad av I Got Erection 2010-03-28 kl. 21:51.
Citera
2010-04-12, 01:01
Medlem
bds avatar
Det verkar inte bli mer än en deluxe-utgåva av The Shape of Punk to Come. Tråkigt.
Citera
2010-04-13, 10:46
Medlem
refused känns som en återförening ni helt kan stryka från listan över "möjligt"
Citera
2010-06-19, 05:07
Medlem
Den dagen Refused återförenas - dricker jag skumpa. Jag ligger rätt extremt åt höger i Svensk politik - men tycker man inte att "Sunflower princess" är en bra låt så har man totalt jävla noll koll. Fler alternativ kommer på begäran.......
Citera
2010-06-19, 05:10
Medlem
För övrigt är "Break" en bra låt att vara dyngfull till och trasha allt som fan. Dock har detta beteende passerat min åldergräns.....Helvete att Refused ska vara åt jävla piss-vänster-hållet.....
Citera
2011-10-20, 13:19
Medlem
thefingers avatar
Bättre att minnas.

http://youtu.be/JqVL3FeIvno
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem