Flashback bygger pepparkakshus!
2010-03-28, 01:02
Medlem
Tjenare!
Jag har en liten undran eftersom jag sitter nu och har lagt märke till att jag behöver nya gitarrsträngar. Jag befinner mig för tillfället i en relativt liten stad. Så, musikaffärer som nästan bara är lokala är ju stängda på en söndag... Har kollat efter strängar på andra affärer, som då är öppna senare idag men inte hittat något. Några tips på butiker som säljer gitarrsträngar?

Nån här måste ju nån gång ha råkat ut för denna prikära situation? Minns att det hänt någon gång förut och att jag då behövt vänta till måndagen.
Citera
2010-03-28, 05:17
Medlem
Pratbubblans avatar
Lättare att ge tips om affärer ifall vi vet vilken stad du befinner dig i.
Citera
2010-03-28, 10:15
Medlem
Adversariuss avatar
Kan du inte bara vänta till imorgon?
Citera
2010-03-28, 10:37
Medlem
MrJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vick3lit
Tjenare!
Jag har en liten undran eftersom jag sitter nu och har lagt märke till att jag behöver nya gitarrsträngar. Jag befinner mig för tillfället i en relativt liten stad. Så, musikaffärer som nästan bara är lokala är ju stängda på en söndag... Har kollat efter strängar på andra affärer, som då är öppna senare idag men inte hittat något. Några tips på butiker som säljer gitarrsträngar?

Nån här måste ju nån gång ha råkat ut för denna prikära situation? Minns att det hänt någon gång förut och att jag då behövt vänta till måndagen.

Jag har aldrig varit med om att jag har hittat gitarrsträngar på några andra ställen förutom musikaffärer och hobbybutiker. Så om dina musikaffärer är stängda och du inte har Hobbex eller Teknikmagasinet i närheten så är du nog rätt körd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in