2019-03-11, 22:22
Medlem
eremitkraftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Köp en som inte är i gelform. Det gör mycket.

Hoppas det står på flaskan, jag vill inte gärna fråga personalen vad som lämpar sig till grogg.
Citera
2019-03-11, 23:30
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eremitkraftan
Hoppas det står på flaskan, jag vill inte gärna fråga personalen vad som lämpar sig till grogg.

Brukar stå om det är gel eller ej, ja. Går att dricka gel med, men det har ju en seg konsistens som inte blandas ut med groggvirket något vidare. Så man får isåfall röra om rätt mycket och halsa direkt. Funkar ju vilket som om man bara vill åt fyllan - vilket man med största sannolikhet vill när man dricker detta.
Citera
2019-03-11, 23:37
Bannlyst
GRABBAR.

Dricker ni handtvätt eller?

SERIÖST ?
Citera
2019-03-12, 01:27
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larry420
GRABBAR.

Dricker ni handtvätt eller?

SERIÖST ?

Om jag hade haft en kraftig AT på Amfetamin och inte hade haft vanlig alkohol, bensodiazepiner eller någon annan GABA-drog hemma så hade jag druckit det. Man tager vad man haver.
Däremot skulle jag aldrig dricka det bara för att.... aldrig. Om jag mot allt för modan var tvungen att dricka nån form av alkohol, typ om jag inte fick tag i nåt på nyårsafton eller dylikt så dricker jag med glädje 3,5er istället för handsprit
Senast redigerad av KringEx 2019-03-12 kl. 01:30.
Citera
2019-03-12, 10:01
Medlem
darkaims avatar
På sjukhustoaletterna brukade de åtminstone förut ha en handsprit som var som vatten i sin konsistens.
Citera
2019-04-07, 19:56
Medlem
justonefix124s avatar
Jag fattar inte hur det är lagligt ännu. En bakfull dag som idag köper jag på mig ett par flaskor gel för 20 spänn styck till folkölen.
Det funkar utmärkt. En skvätt vatten i ett glas , en skvätt gel , häv och skölj ner med öl. Ingen vits att grogga.
Citera
2019-04-08, 22:14
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Brukar stå om det är gel eller ej, ja. Går att dricka gel med, men det har ju en seg konsistens som inte blandas ut med groggvirket något vidare. Så man får isåfall röra om rätt mycket och halsa direkt. Funkar ju vilket som om man bara vill åt fyllan - vilket man med största sannolikhet vill när man dricker detta.
Blanda ner salt i Gelén så löser det sig och blir lättare att dricka 😁

IND👁
Citera
2019-04-09, 04:57
Medlem
bananajoe33s avatar
Jag måste nog gå på nån sjukhustoalett och ta handsprit och dricka, fyfan också... känns ej bra.
Citera
2019-04-09, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Jag måste nog gå på nån sjukhustoalett och ta handsprit och dricka, fyfan också... känns ej bra.
De verkar ha tagit bort all handsprit på toaletter på sjukhus/vc/psyk. Av uppenbara skäl.
Citera
2019-04-09, 19:53
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
De verkar ha tagit bort all handsprit på toaletter på sjukhus/vc/psyk. Av uppenbara skäl.
Ok ska sluta hålla på såhär
Citera
2019-04-10, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Ok ska sluta hålla på såhär
Låter bra, man får jäkla ont i magen av handsprit tycker jag. 85% alkohol och resten annat, vet inte riktigt vad men man känner av att det inte direkt är en spa-behandling att dricka handsprit...
Citera
2019-05-16, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Om jag hade haft en kraftig AT på Amfetamin och inte hade haft vanlig alkohol, bensodiazepiner eller någon annan GABA-drog hemma så hade jag druckit det. Man tager vad man haver.
Däremot skulle jag aldrig dricka det bara för att.... aldrig. Om jag mot allt för modan var tvungen att dricka nån form av alkohol, typ om jag inte fick tag i nåt på nyårsafton eller dylikt så dricker jag med glädje 3,5er istället för handsprit

Tjack avtändning är väl inget mer än att man har sug för mer bästa är att smälla i sig en brakmiddag och kolla film.
Jag får ändå ingen avtändning i den bemärkelsen bara sug efter mer och då hjälper inga andra droger mot det.
Om man är dum och inte sover så är det vara gå och lägga sig när man blir trött.
Handsprit kan inte vara nyttigt för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in