2010-03-27, 12:35
Bannlyst
Hej!
Jag behöver ett tips på en blogg där man inte kan bli avstängd av moraliska själ.
Blogspot är bra och enkelt men stänger ibland av användare utan förvarning.
Bloggen måste vara dumskallesäker dvs även en amatör ska kunna använda den utan besvär. Jag kan tänka mig att betala för tjänsten.
Såg att Piratebay hade en blogtjänst men den verkar vara väldigt outvecklad. Fler förslag?

Tack
Citera
2010-03-27, 12:56
Medlem
Dan Da Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikki.x
Hej!
Jag behöver ett tips på en blogg där man inte kan bli avstängd av moraliska själ.
Blogspot är bra och enkelt men stänger ibland av användare utan förvarning.
Bloggen måste vara dumskallesäker dvs även en amatör ska kunna använda den utan besvär. Jag kan tänka mig att betala för tjänsten.
Såg att Piratebay hade en blogtjänst men den verkar vara väldigt outvecklad. Fler förslag?

Tack
Vad sägs om att köra wordpress på en egen server? Då kan i princip bara du stänga ner den. Inte heeelt simpelt, men det finns gott om guider.
Citera
2010-03-27, 12:57
Medlem
Om du mailar lite mer info till mig vad det handlar om, så kan jag ordna det åt dig.
Håller på att bygga en bloggtjänst med "mer frihet" än vad övriga erbjuder.
Citera
2010-03-27, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dan Da Man
Vad sägs om att köra wordpress på en egen server? Då kan i princip bara du stänga ner den. Inte heeelt simpelt, men det finns gott om guider.
mm, men det var just det jag ville undvika, vill helst slippa sätta mig in i en massa tekniskt...
Tack ändå!
Citera
2010-03-27, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gdaskinen
Om du mailar lite mer info till mig vad det handlar om, så kan jag ordna det åt dig.
Håller på att bygga en bloggtjänst med "mer frihet" än vad övriga erbjuder.
Det är intressant först när tjänsten är up-n-running, jag skulle vilja byta redan nästa vecka tyvärr. Men lycka till med din tjänst, och tack för tips!
Citera
2010-03-27, 13:34
Medlem
Som sagt - jag håller på att bygga upp portalen redan,
så du behöver absolut inget tekniskt kunnande.

Det du använder ser precis ut som Wordpress.
Citera
2010-03-28, 09:31
Bannlyst
Ok, jag ändrar min fråga lite:
Finns det tips på nåt forum där man diskuterar bloggar? Jag kanske kan ställa min fråga där och få lite tips?

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in