2010-03-27, 11:36
Bannlyst
Hejsan.
som rubriken säger Jag kan behöva lite hjälp!!!
1: Jag har inte äkta Windows 7 och jag använder en sorts 7loader som kallas"Windows 7 Activator eXtreme Edition"och jag undrar om jag kan köra sfc (System fils granskaren) på cmd.
och då undrar jag om jag kan köra det utan nån bekymmer så Micro$oft INTE vet att jag inte har äkta Windows 7
2: Och nu till det andra problemet som inte är så stor men få webbplatser
som canyourunit eller dianasoft tror att jag har Windows Vista men jag har redan
Uppgraderat min Vista till 7.
Tacksam för svar!
Citera
2010-03-27, 13:29
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhon1997
Hejsan.
som rubriken säger Jag kan behöva lite hjälp!!!
1: Jag har inte äkta Windows 7 och jag använder en sorts 7loader som kallas"Windows 7 Activator eXtreme Edition"och jag undrar om jag kan köra sfc (System fils granskaren) på cmd.
och då undrar jag om jag kan köra det utan nån bekymmer så Micro$oft INTE vet att jag inte har äkta Windows 7
2: Och nu till det andra problemet som inte är så stor men få webbplatser
som canyourunit eller dianasoft tror att jag har Windows Vista men jag har redan
Uppgraderat min Vista till 7.
Tacksam för svar!

1. Det borde fungera ja, sfc kollar bara att windows systemfiler inte är ändrade.

2. Använder systemrequirementslab någon active-x kontroll så är det nog den som spökar.
Citera
2010-03-27, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
1. Det borde fungera ja, sfc kollar bara att windows systemfiler inte är ändrade.

2. Använder systemrequirementslab någon active-x kontroll så är det nog den som spökar.
så det är lugnt om jag kör sfc/scannow vilket reparerar skadade system filer?
och hur kan jag ta bort den där active-x kontroll filen så den säger den är Windows 7 Ultimate.
tack så mycket för svaren
Citera
2010-03-27, 15:58
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Windows Support

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto