• 1
  • 2
2010-03-26, 22:36
Medlem
Kan ngn ge mig en översikt i % form som visar olika grupper som är vegetarianer av olika motiv.

Medicinska skäl godtar jag, men, inte för att förolämpa ngn, men, jag tycker att man har ett flertal lysdioder felkopplade i hjärnkontoret om man är vegetarian för tex att man tycker synd om djuren.

Jag är i stort sätt på motsatt sida, kan enbart äta mat med färsk kött.
Senast redigerad av Crazy-People 2010-03-26 kl. 22:38.
2010-03-26, 22:39
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy-People
Kan ngn ge mig en översikt i % form som visar olika grupper som är vegetarianer av olika motiv.

Medicinska skäl godtar jag, men, inte för att förolämpa ngn, men, jag tycker att man har ett flertal lysdioder felkopplade i hjärnkontoret om man är vegetarian för tex att man tycker synd om djuren.

Jag är i stort sätt på motsatt sida, kan enbart äta mat med färsks kött.

Okej, motsatta sidan betyder att du äter samtliga djur så som hundar, katter och människor?
2010-03-26, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokori
Okej, motsatta sidan betyder att du äter samtliga djur så som hundar, katter och människor?
Överdriv inte, jag äter vanligt kött, som tex kalkon, lamm, ko, kyckling.
2010-03-26, 22:44
Medlem
nexss avatar
Ta en titt på filmen Food Inc medans du äter lite nötfärs, och återkom sedan hit och posta dina resultat. Eller bara titta på filmen - den skall helt enkelt ses.

Nej, jag är inte vegetarian, jag bara gör mitt bästa för att se till att jag köper "ok" kött.
2010-03-26, 22:47
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Överdriv inte, jag äter vanligt kött, som tex kalkon, lamm, ko, kyckling.

På vilket sätt är det att överdriva och varför skulle t.ex. hundar och katter ha en rätt till liv som inte kor och grisar har?

Så du äter det bara för att det är en del av din kultur och tycker att alla som har en annan kultur eller vill ändra på den kulturen som de växte upp i är korkade?
2010-03-26, 22:47
Medlem
Citat:

Jag är i stort sätt på motsatt sida, kan enbart äta mat med färsk kött.
denhär gången är jag både på din sida men också inte.
Håller med dig om medicinska skäl. Men vissa människor har så allvarliga problem i hjärnan att de tycker synd om djuren. Men personen i sig behöver inte vara dum eller handikappad. Alla är olika.
Men själv så äter jag kött och det är gott. Men jag accepterar att vissa inte äter det pga de visar medkänsla för djuren.

tack
2010-03-26, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nexs
Ta en titt på filmen Food Inc medans du äter lite nötfärs, och återkom sedan hit och posta dina resultat. Eller bara titta på filmen - den skall helt enkelt ses.

Nej, jag är inte vegetarian, jag bara gör mitt bästa för att se till att jag köper "ok" kött.
Ja tack, ska se den.
2010-03-26, 22:51
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokori

Mata inte mongoloiden.
2010-03-26, 22:53
Medlem
Jag är inte här för att starta ett bråk, håll er till topic.

Översikt väntar jag på.
Senast redigerad av Crazy-People 2010-03-26 kl. 22:56.
2010-03-26, 22:55
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Jag är inte är för att starta ett bråk, håll er till topic.

Översikt väntar jag på.

Om du börjar med att förelämpa de människor som mest troligt har statistiken så ska du inte förvänta dig att du får ett bra svar innan du förklarar dig.
2010-03-26, 22:57
Medlem
här finns skälen till varför vissa är vegetarian.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Vegetarian
2010-03-26, 22:57
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Översikt väntar jag på.

Ok. Idiot.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera