2010-03-26, 21:53
Medlem
Hej, behöver lite hjälp..
Jag laddade ner Adobe Photoshop cs4 men var alldeles för slarvig med att läsa instruktionerna så
de upptäckte att jag använde ogiltig aktiveringsnyckel. Nu har jag avinstallerat det, laddat ner nytt
men är fortfarande bannad. Går det att komma runt det på något sätt?
Mvh
Citera
2010-03-26, 22:17
Medlem
kvaveberusads avatar
ligger förmodligen kvar skräp i registret som skvallrar om ditt misstag, ladda ner någon registry cleaner eller installera gimp istället
Citera
2010-03-26, 22:20
Medlem
Tobeos avatar
Du kan inte ha internet ikopplat när du installerar och crackar afaik, sen ska du väl blocka adobes registrerings-addresser i din hosts fil?
Citera
2010-03-26, 22:25
Bannlyst
Om inte de först inkomna goda förslagen funkar, gå in på Startmenyn, Dator, Lokal disk (C, Programdata, och så mappen Adobe. Om det finns en fil där som heter Activation.ini så tar du bort den. Och så installera på nytt och se till att programmet inte kommer ut på nätet (säg nej när brandväggen frågar). Hoppas det löser sig!
Citera
2010-03-27, 02:15
Medlem
Tack ska ni ha! Ska göra rätt denna gången och hålla tummarna för att det funkar
Citera
2010-03-27, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hroin
Tack ska ni ha! Ska göra rätt denna gången och hålla tummarna för att det funkar
Idiot, installera om och sedan avinstallera med programmet revo uninstaller eller revuuninstaller. Fortsätt kämpa, ställe upp itufall. Använd "advanced installe" liknade "advanced mode" eller något med advanced. Sedan letar du reda genom listan som du rullar ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in