Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2010-03-27, 18:08
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Mina argument är att det blir roligare att vara med och tippa ju fler som är med och tippar. Ju mer exponering som tråden är utsatt för ju fler tippare blir det. För att tråden ska få mer exponering så kan man lägga den i Fotboll.
---

Det är alldeles utmärkt att du startade den här tipstävlingstråden med Allsvenska matcher - och det är ju faktiskt en hel del som, åtminstone inledningsvis, deltar i den leken. Blir det för många deltagare blir det ett heltidsjobb för dig att räkna rätt på alla tipsen också. Jag tycker faktiskt matchprat (där inläggen inte tynger ner postcounten) är en bra plats för hockey-och fotbollstipstrådar...man kan ju i förbigående tipsa om trådarnas existens i diskussioner om Allsvenskan och Elitserien - särskilt när det är dags för en ny årgång av sportnördigt lekande. Jag tycker det är rätt kul att delta, det motiverar en att hålla lite bättre reda på skeendena i Eliseriens grundserie och i Allsvenskan.
Citera
2010-03-27, 18:25
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det är alldeles utmärkt att du startade den här tipstävlingstråden med Allsvenska matcher - och det är ju faktiskt en hel del som, åtminstone inledningsvis, deltar i den leken. Blir det för många deltagare blir det ett heltidsjobb för dig att räkna rätt på alla tipsen också. Jag tycker faktiskt matchprat (där inläggen inte tynger ner postcounten) är en bra plats för hockey-och fotbollstipstrådar...man kan ju i förbigående tipsa om trådarnas existens i diskussioner om Allsvenskan och Elitserien - särskilt när det är dags för en ny årgång av sportnördigt lekande. Jag tycker det är rätt kul att delta, det motiverar en att hålla lite bättre reda på skeendena i Eliseriens grundserie och i Allsvenskan.

Jag får tacka för de positiva orden. Förra omgången som hade kanske 30 deltagare tog 15-20 minuter och det är det värt. Det betyder att om det blir uppåt 60-70 deltagare så kommer det ta runt 40-50 minuter och det tycker jag är värt att lägga en gång i veckan för att medlemmarna ska ha lite skoj.

Visst kanske tråden passar i Matchprat men jag har motiverat varför jag tycker den ska vara i Fotboll, men SweTech med flera vägrar ens tänka på saken.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in