Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Det hela är mycket enkelt.
Vi har en tråd där man ska tippa hur serien kommer att sluta.
Den fick ligga i Fotboll tills serien började och sen flyttades den in i Matchprat.
Sen har vi tråden som DanteAlighieri gnäller om.
Den tråden går ut på att man i varje omgång ska tippa 1X2 på matcherna.
Inlägg som är HELT meningslösa att ha i ett diskussionsforum som fotboll är.
Därför läggs dom i Matchprat.
Dett blev förklarat i läge 1.
Med förklaringen att ni gjorde så med alla trådar. Inte så mycket förklaring varför de måste ligga där när de lika väl kan ligga i Fotboll/Ishockey.
Citat:
Sen upptäcker DanteAlighieri att han inte har lika stor aktivitet i sin tråd som föregående år och vill att jag ska lägga den i Fotboll istället, något som jag vägrar då den inte har något värde i Fotboll och moderatorerna i sporten är överens om denna arbetsordningen.
Detta visste jag om skulle hända redan innan, men jag höll mig och sedan kontaktade jag dig med en fullständigt valid förklaring till varför jag tycker den kunde ligga i Fotboll. Arbetsordningen att 2-3 trådar om året flyttas till Matchprat när de lika väl kunde ligga i Fotboll/Ishockey?
Citat:
DanteAlighieri fortsätter gnälla och jag ifrågasätter varför Hockeyns motsvarighet har gått minst lika bra i Matchprat som den gjorde när den fanns i Hockey. Detta hade DanteAlighieri inget svar på.
Hur ska jag kunna veta det? Enda jag spekulerar i är att en tråd får mer exponering i Fotboll jämfört med Fotboll - matchprat.
Citat:
Att admins inte gick emot mitt beslut bör ju tyda på att dom inte har något emot det beslutet eller hur? Det borde t.om du förstå DanteAlighieri.
Jag förstår det, men det jag undrar är varför tråden inte lika gärna kan ligga kvar i Fotboll? Tar den för mycket plats? Kräver den för mycket arbete? Handlar det om att ni inte vill att folk ska tillgodoräknas en extra post i sin postcount?
Ju fler deltagare, ju mer prestige är och ju roligare är det att vinna och deltaga. Som sagt, det enda jag vill är att främja Flashbackupplevelsen.