Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Det stämmer inte. Jag anser bara att han har fel i den här frågan.
Att mina svar i den här tråden är lite sura beror på att det är upprepningar av sådant som redan är sagt men som tydligen inte vill sjunka in.
Skönt att höra, det hade varit ett stort steg bakåt för dig om du började häxjaga jobbiga användare.
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Mina argument är att det blir roligare att vara med och tippa ju fler som är med och tippar. Ju mer exponering som tråden är utsatt för ju fler tippare blir det. För att tråden ska få mer exponering så kan man lägga den i Fotboll.
Att du inte uppfattat att jag har några argument säger rätt mycket om hur mycket av det du läser som du förstår.
Jag vill bara främja Flashback-upplevelsen men du vägrar ju ta åt dig något annat än din egna trångsynta åsikt.
Fast den här Flashback-upplevelsen du pratar om, den är trots allt ganska synonym med Laidback-upplevelsen, om den innebär att man ska leka och ha kul.
Jag tycker att lektrådar ska hållas i Laidback, för mig är Flashback-upplevelsen att läsa och diskutera i, för mig, intressanta trådar.
Och det är inte en tipstråd, den bjuder inte in till diskussion och har ett lågt historiskt värde.
Egentligen är det rätt konstigt att den inte är låst med hänvisning till Laidback, att den handlar om fotboll duger inte, precis på samma sätt som "Vilka knarkar just nu?"-trådarna inte får ligga i aktuell drogs forum.
Helvete, nu la jag mig i ändå. Fast det är vad min Flashback-upplevelse går ut på.