2011-10-11, 15:34
Bannlyst
Någon som har lirat på ongames nätverk?
Hur fiskigt är det om man jämnför med ipoker?

Hur är klienten, om man vill 6tablea på en 24" skärm?

(Nej vill inte ha några jävla PM om deals, har redan en x%+ deal där och är inte ute efter en ny)
Citera
2011-10-11, 15:46
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IFKGBG1904
Någon som har lirat på ongames nätverk?
Hur fiskigt är det om man jämnför med ipoker?

Hur är klienten, om man vill 6tablea på en 24" skärm?

(Nej vill inte ha några jävla PM om deals, har redan en x%+ deal där och är inte ute efter en ny)

Fiskigare än nitPoker, var så säker. Klienten är dock åt helvete, men 6 bord fungerar väl. Finns även en hel del mods till ongame som du kan googla runt efter.
Citera
2011-10-11, 19:04
Medlem
Någon som har koll om det är någon sida där det sitter dumma rika folk som bara väntar på att man tar deras pengar ifrån dom? =D
Citera
2011-10-11, 19:09
Medlem
danitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyrklantig
Någon som har koll om det är någon sida där det sitter dumma rika folk som bara väntar på att man tar deras pengar ifrån dom? =D

Där det är mest fisk är svs och ongame.
Citera
2011-10-12, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danity
Där det är mest fisk är svs och ongame.

PKR?
Citera
2011-10-12, 19:33
Medlem
Letar efter en ny sida/skin då jag tidigare lirat på Pokerstars. MTT's är det som gäller, gärna bra bonusar och rakeback men inget måste, det viktigaste är kvantitet och trafik

tack på förhand
Citera
2011-10-12, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aye1337
Letar efter en ny sida/skin då jag tidigare lirat på Pokerstars. MTT's är det som gäller, gärna bra bonusar och rakeback men inget måste, det viktigaste är kvantitet och trafik

tack på förhand
Varför funkar inte pokerstars då? Nyttja deposit-bonusen, är ju 10 gånger bättre än rakeback om du inte lyckas lösa ut bonusen på 3 veckor.
Citera
2011-10-12, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiljm00
Varför funkar inte pokerstars då? Nyttja deposit-bonusen, är ju 10 gånger bättre än rakeback om du inte lyckas lösa ut bonusen på 3 veckor.

Byter enbart pga skattesituationen, det är synd för annars är Pokerstars överlägset bäst i branchen
Citera
2011-10-14, 06:55
Medlem
Är det tillåtet att ha konto på stingbet och handabet? båda tillhör väl entraction?
Citera
2011-10-17, 01:35
Medlem
Bästa pokerklienten? (t.ex att spela Freerolls på)

Hej!

Ja, som rubriken lyder så letar jag efter en bra pokerklient, t.ex att spela freerolls på.

Jag är ganska ny inom pokerbranschen men vill lära mig att bli bättre och kanske vinna lite pengar någon dag, t.ex på freerolls.
Citera
2011-10-17, 01:53
Medlem
Hej!

Jag letar efter en bra pokerklient med bra bonus. Alltså jag är nybörjare (men jag vet hur man spelar + regler etc) och jag vill mest spela för att bli bättre (alltså spela på skoj i början) men sedan köra typ freerolls. Det verkar ju riktigt nice, att man inte ens behöver lägga ut något och ändå vinna!
Citera
2011-10-17, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FocusPlanet
Hej!

Ja, som rubriken lyder så letar jag efter en bra pokerklient, t.ex att spela freerolls på.

Jag är ganska ny inom pokerbranschen men vill lära mig att bli bättre och kanske vinna lite pengar någon dag, t.ex på freerolls.

Unibet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in