• 1
  • 2
2010-03-25, 02:19
Moderator
Allaballawallas avatar
Klart att det är en bot, men det borde väl alla förstå...
Citera
2010-03-25, 03:07
Medlem
Facepalm
Citera
2010-03-25, 08:27
Medlem
TopZzs avatar
Som påpekats är det bot-funktioner som styr "tjejen" du chattar med. Detta kan förklara alla osammanhängade svar du får.

Jag rekommenderar inte att du registrerar dig på sidan. Se dig som lurad redan i steg 1, då den flicka du trodde du chattade med i själva verket är en dator. Så pålitliga är dom och deras företag.
Citera
2010-03-25, 11:19
Medlem
Diamanten_s avatar
Haha.. jag vill bara säga att det är en BOT! Dom senaste två veckorna så har min msn överfyllts av såna. Varje gång jag loggar in så är det en ny som "skriver" till mig. Jag vet ju att det inte är nån människa som skriver så jag brukar typ bara driva lite och skriva "kjasjdhldnhlsad" eller "nooo, nooo, nooo! nooo?" haha. Och varje gång "svarar" dom med en helt vanlig mening trots att jag ger dom såna svar efter alla deras meningar. Testa du det med så ser du att det är en bot

Dom försöker helt enkelt lura dig på dina pengar.. och du kommer inte få nåt gratis ut av det här.
Citera
2010-03-25, 14:24
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamanten_
Haha.. jag vill bara säga att det är en BOT! Dom senaste två veckorna så har min msn överfyllts av såna. Varje gång jag loggar in så är det en ny som "skriver" till mig. Jag vet ju att det inte är nån människa som skriver så jag brukar typ bara driva lite och skriva "kjasjdhldnhlsad" eller "nooo, nooo, nooo! nooo?" haha. Och varje gång "svarar" dom med en helt vanlig mening trots att jag ger dom såna svar efter alla deras meningar. Testa du det med så ser du att det är en bot

Dom försöker helt enkelt lura dig på dina pengar.. och du kommer inte få nåt gratis ut av det här.

Tyvärr så fungerar ju väldigt många riktiga människor likadant, oavsett om de är män eller kvinnor.. Även om det verkar vara kraftigt överrepresenterat hos kvinnorna...
Citera
2010-03-25, 23:27
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huge-0
Hahahaha det är en bot din dumme fan.. trodde du att en random brud addade dig på msn och tyckte du var fett sexig och ville göra dig kåt i cam.. herregud tänk lite själv på sättet hon svarar "Hey babe, registrate on this page now, so we can have a good time..." "no go fuck yourself" "hehe that was very funny, please registrate now im so hornyyyy"

Läs startinlägget igen. Jag skrev ganska satans tydligt att jag fattade att det var fejk, klart jag inte trodde att hon tyckte jag var fett sexig och ville göra mig kåt i cam.
Citera
2010-03-25, 23:30
Medlem
Sebbebebbes avatar
Tack för svaren gubbar. Tänkte inte på att det kunde vara en bot, så jag var lite oroad över hur "trollet" kunde ha fått tag på min e-mailadress. Tack för svaren (ni som gav vettiga svar iaf), nu låter vi tråden dö.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in