Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-03-24, 23:23
  #1
Medlem
Sebbebebbes avatar
Det här är visserligen kanske inte så akut, så moderatorerna får gärna flytta på tråden om ni vill.

Hursomhelst, när jag loggade in på MSN idag hade en okänd person lagt till mig i sin kontaktlista. Senare under dagen började personen chatta med mig och gav sken av att h*n var en otroligt het ung kvinna som var kåt och villa slampa sig framför kameran. Redan här förstod jag att det handlade om ett troll, och sedan länkade hon mig till denna sida:

http://www.mywebcamcrush.com/sussiehotass1

Saken är den att man måste ge sitt kreditkortsnummer när man registrerar sig för att se trollet, vilket jag inte riktigt vågar. Finns det någon som har erfarenhet av liknande sidor? Jag behöver tips från FB-folket över hur jag ska agera nu. Vi chattade lite och det verkar som om vi ska göra ett nytt "försök" imorgon.

Och ja, jag är uttråkad som fortsätter med det här trots att det klart och tydligt är ett troll som försöker driva med mig, ni behöver inte påpeka det.

Så, hur ska jag gå tillväga tycker ni? Diskutera och kom med många bra svar tills imorgon eftermiddag/kväll!
Citera
2010-03-24, 23:26
  #2
Medlem
ant's avatar
Blocka denne spammare och ladda sedan ner en porr-rulle.
Sådana spammare är inget ovanligt utan kommer då och då.

Lycka till med ditt onanerande.
MVH
Citera
2010-03-24, 23:28
  #3
Medlem
anooonyms avatar
Blocka, personen i fråga är antagligen endå bara ute efter pengarna. Varför inte bara starta cam via msn annars ?
Citera
2010-03-24, 23:28
  #4
Medlem
Algebras avatar
Vill hon inte använda den vanliga webcam funktionen i msn så är det ngt lurt på gång. Regga dig INTE på sidan.
Citera
2010-03-24, 23:33
  #5
Medlem
Bellossoms avatar
Kreditkortsnummer? Lämna ut på MSN?? Låter risky business.
Citera
2010-03-24, 23:34
  #6
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algebra
Vill hon inte använda den vanliga webcam funktionen i msn så är det ngt lurt på gång. Regga dig INTE på sidan.

Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Blocka, personen i fråga är antagligen endå bara ute efter pengarna. Varför inte bara starta cam via msn annars ?

Försökte få henne till det, men av någon oerhört mystisk anledning ville hon inte det!

Självklart reggade jag mig inte på sidan, såpass dum är jag inte. Men ni tycker alltså att jag borde döda det hela redan nu och inte försöka ha lite skoj innan jag lägger av?
Citera
2010-03-24, 23:35
  #7
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellossom
Kreditkortsnummer? Lämna ut på MSN?? Låter risky business.

Sry om jag var oklar, menade att man skulle lägga ut sitt kreditkortsnummer på sidan hon länkade till. Stängde självklart ned fönstret när det kom på tal, inte en chans att det händer.
Citera
2010-03-24, 23:43
  #8
Medlem
Bellossoms avatar
men alltså, det där är väl en sån där vanlig webcamtjej som tjänar pengar på posering? dom finns lite här och där. en sorts hora, helt enkelt (inget ont i det)
Citera
2010-03-24, 23:51
  #9
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellossom
men alltså, det där är väl en sån där vanlig webcamtjej som tjänar pengar på posering? dom finns lite här och där. en sorts hora, helt enkelt (inget ont i det)

Möjligtvis, men när vi chattade via msn verkade hon lite halvt omänsklig. Jag kunde ställa en fråga och hon svarade på något helt annat, det var lite "Goddag yxskaft" över det hela. Nåväl, vi får se hur det fortsätter imorgon!
Citera
2010-03-25, 00:12
  #10
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebebbe
Möjligtvis, men när vi chattade via msn verkade hon lite halvt omänsklig. Jag kunde ställa en fråga och hon svarade på något helt annat, det var lite "Goddag yxskaft" över det hela. Nåväl, vi får se hur det fortsätter imorgon!


Detta tyder visserligen på att det är en kvinna...
Om det är en fiktiv kvinna eller inte är dock svårt att avgöra, men det du beskriver är inte särskilt ovanligt.

Skit i det och pilla dig i naveln istället...
Citera
2010-03-25, 00:13
  #11
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebebbe
Möjligtvis, men när vi chattade via msn verkade hon lite halvt omänsklig. Jag kunde ställa en fråga och hon svarade på något helt annat, det var lite "Goddag yxskaft" över det hela. Nåväl, vi får se hur det fortsätter imorgon!

Är det inte en bot då?!
Citera
2010-03-25, 02:06
  #12
Medlem
Huge-0s avatar
Hahahaha det är en bot din dumme fan.. trodde du att en random brud addade dig på msn och tyckte du var fett sexig och ville göra dig kåt i cam.. herregud tänk lite själv på sättet hon svarar "Hey babe, registrate on this page now, so we can have a good time..." "no go fuck yourself" "hehe that was very funny, please registrate now im so hornyyyy"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback