2010-03-24, 19:39
Medlem
danyhs avatar
Tjena tjena!

Jag måste bara höra Lite här. Jag bytte ut några studio grejer jag hade emot en dator (utan att veta egentligen nått om datorn).

Och nu har jag kollat lite på den, vad den innehåller etc. Tänkte höra om det är en bra eller dålig dator, Och om någon kunde beskriva lite kort om processorn bara (har jag två processor/er som ligger 3.00Ghz på vardera?)

Moderkort: Epox EP-4PDA31
Grafikkort: ATI Radeon 9600
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 cpu 3,00GHz 3,00Ghx
Minne: 1,50GB RAM

Tack på förhand!
Citera
2010-03-24, 20:01
Medlem
Det är ingen jättebra dator, men den är inte dålig heller.
Citera
2010-03-24, 20:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danyh
Tjena tjena!

Jag måste bara höra Lite här. Jag bytte ut några studio grejer jag hade emot en dator (utan att veta egentligen nått om datorn).

Och nu har jag kollat lite på den, vad den innehåller etc. Tänkte höra om det är en bra eller dålig dator, Och om någon kunde beskriva lite kort om processorn bara (har jag två processor/er som ligger 3.00Ghz på vardera?)

Moderkort: Epox EP-4PDA31
Grafikkort: ATI Radeon 9600
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 cpu 3,00GHz 3,00Ghx
Minne: 1,50GB RAM

Tack på förhand!

Så vitt jag förstår så finns det inga dubbelkärniga Pentium 4-processorer utan dom har nånting som kallas för HTT, Hyper Threading Technology, det går i kort ut på att låtsas som om det finns flera kärnor (processorer).
Det är som sagt ingen dålig dator men den är inte heller jättebra. Det duger till surf och en del spelande, Call of Duty Modern Warfare bör den till exempel klara av.
Citera
2010-03-24, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Så vitt jag förstår så finns det inga dubbelkärniga Pentium 4-processorer utan dom har nånting som kallas för HTT, Hyper Threading Technology, det går i kort ut på att låtsas som om det finns flera kärnor (processorer).
Det är som sagt ingen dålig dator men den är inte heller jättebra. Det duger till surf och en del spelande, Call of Duty Modern Warfare bör den till exempel klara av.
på lägsta graffe ja. inte mer.

inge speldator kort ut sagt.
Citera
2010-03-24, 22:07
Medlem
gå in på denna sida så kan du kolla vilka spel din dator klarar av och även vissa program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in