• 1
  • 2
2010-03-24, 18:06
Bannlyst
hur många kilo muskler får jag väga. Vad vore optimalt. 90 kg muskler, o inget fett?

Är väldigt bredaxlad och v formad, och hört att jag har optimal kropp för att bygga muskler på.

Siktar mot denna storlek och kroppstyp och hållning:

http://www.lakefarm.dk/Ducktales-filer/image002.gif

min kropp ser ungefär ut sådär, fast i mindre format, men siktar på storleken ovan. Är detta optimalt typ?

mannen ovan passar grymt bra in. Har maskulint ansikte, och ser bra ut i förövrigt.

Tycker dock att som kille passar det inte när man inte har lämplig axelbredd,men ändå mycke muskler, och pojkaktigt ansikte som denna:

http://pacificnetwork.tv/blog/wp-con...rd-2009jpg.jpg
Senast redigerad av AspergerDeluxe 2010-03-24 kl. 18:09.
Citera
2010-03-24, 18:10
Medlem
Janus-Richmonds avatar
Finns ingen optimal vikt...

Alla har väl olika mål, går inte att säga vad killen på bilden väger heller utan att veta längd etc så du får väl helt enkelt träna tills du ser ut som honom. Men kommer du upp i 90 kilo muskler kommer du nog se ganska vältränad ut utan kroppsfett.
Citera
2010-03-24, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Och vad har detta med relationer och samlevnad att göra ?

Ja jag hade hoppats på att min formulering i första inlägget var bra nog, men icke!!!! Vem skulle du helst samleva med om du bara gick på det yttre? . En hunk på 90kg muskelmassa som kan lyfta dig med sitt ena lillfinger, eller en slank lång kille på 70kg med pojkkropp?
Senast redigerad av AspergerDeluxe 2010-03-24 kl. 18:15.
Citera
2010-03-24, 18:17
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Föredrar smala killar.

Tror du ska hålla till här https://www.flashback.org/f315 istället.
Citera
2010-03-24, 18:20
Bannlyst
Citat:
Föredrar smala killar.

Tror du ska hålla till här https://www.flashback.org/f315 istället.

Mycket mesigt. Stor,muskulös,lång bredaxlad ska man vara.

Är ju helt otroligt hur feminiserat samhället har blivit. Tjejer föredrar alltså svaga killar.
Senast redigerad av AspergerDeluxe 2010-03-24 kl. 18:34.
Citera
2010-03-24, 18:24
Medlem
trainngains avatar
om du väger 90kg på 188cm så är du inte speciellt stor. Ät mer,träna rätt och sov mycket.

personerna på bilderna ligger nog över 100kg, det är jag rätt säker på ( beroende på hur lång dom är)
Citera
2010-03-24, 18:36
Bannlyst
Väger 80kg, och folk säger, när jag tar av mig tröjan. Shit va bitig( sa en kille som hade ca 100kg muskler). Fan va stora armar säger tjejerna eller vilken fan vilken fet rygg.

Gissar på att mina benstommen är ihålig. Tar 100 kg 6ggr. Fan väger jag 90 kg, måste jag se sjukt stor ut.dvs 10 kg mer.

Kan säga att överkroppen ser ungefär lika stor ut som killen på nedre bilden, dock mindre armar.
Citera
2010-03-24, 18:37
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
Mycket mesigt. Stor,muskulös,lång bredaxlad ska man vara. Vem har störst chans att rädda dig om du blir attackerad av en oxe. Den smala som springer iväg, eller den store som kan knocka oxen med ett slag!!

Är ju helt otroligt hur feminiserat samhället har blivit. Tjejer föredrar alltså svaga killar.

Du vet inte vad jag har för färdigheter i att försvara mig. Jag har heller inget behov av att ha en kille som kan försvara mig. Nej jag är ingen feminist jag skiter fullständigt i feminismen. Jag lägger vikt på mental styrka och intelligens. Inte anabola pumpade mindre intelligenta apor som måste se stora ut för att få respekt för att dom har inget annat att komma med. Dom ser jag som svaga individer.
Citera
2010-03-24, 18:40
Bannlyst
Citat:
Du vet inte vad jag har för färdigheter i att försvara mig.

Jodå, jag skulle akta mig för att bråka. Jag tror du kan sparka mig riktigt hårt i pungen så att jag börjar grina Men nu får du ju tänka så här. Samma mental styrka och intelligens, men ändå föredrar du en smal och svag kille.
Citera
2010-03-24, 18:48
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
Jodå, jag skulle akta mig för att bråka. Jag tror du kan sparka mig riktigt hårt i pungen så att jag börjar grina Men nu får du ju tänka så här. Samma mental styrka och intelligens, men ändå föredrar du en smal och svag kille.

Jag har flera års erfarenhet i kata,ju jutsu,wushu och klassisk boxning. Det blir mer än en spark på pungen om du går på mig.
Citera
2010-03-24, 19:34
Medlem
Zhacks avatar
Citat:
Du vet inte vad jag har för färdigheter i att försvara mig. Jag har heller inget behov av att ha en kille som kan försvara mig. Nej jag är ingen feminist jag skiter fullständigt i feminismen. Jag lägger vikt på mental styrka och intelligens. Inte anabola pumpade mindre intelligenta apor som måste se stora ut för att få respekt för att dom har inget annat att komma med. Dom ser jag som svaga individer.
Bra att du inte har några fördommar...
Krävs väldigt mycket disiplin och arbete att bli en "anabol pumpad apa" vilket jag tycker förtjänar en hel del respekt.
Intelligens har absolut ingenting med muskelmassa att göra, oavsett hur du vänder och vrider på det.
Håller dock med om att mental styrka och intelligens går före utseende, men stora killar har nog generellt sett bättre självförtroende än små killar och troligtvis även bättre disiplin, om det är positiva egenskaper eller inte låter jag vara osagt.

På 188cm så är ju 90kg inte särskilt mycket, för att vara stor på den längden krävs nog en 110-120kg iallfall.
Citera
2010-03-24, 19:42
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhack
Bra att du inte har några fördommar...
Krävs väldigt mycket disiplin och arbete att bli en "anabol pumpad apa" vilket jag tycker förtjänar en hel del respekt.
Intelligens har absolut ingenting med muskelmassa att göra, oavsett hur du vänder och vrider på det.
Håller dock med om att mental styrka och intelligens går före utseende, men stora killar har nog generellt sett bättre självförtroende än små killar och troligtvis även bättre disiplin, om det är positiva egenskaper eller inte låter jag vara osagt.

På 188cm så är ju 90kg inte särskilt mycket, för att vara stor på den längden krävs nog en 110-120kg iallfall.

Självklart är inte alla som är pumpade korkade. Långt ifrån. Men jag finner bara TS argument som löjeväckande. Det jag ville få fram med det jag skrev var att för mig så går mental styrka före dom som är svaga rädda kalla det vad du vill som tränar sig stora enbart för att dom ska kunna imponera med sin storlek för att dom har inte mycket annat att komma med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in