Citat:
Ursprungligen postat av psL
Får kika på det!
ja, om du kollar på bilden jag länkade så ser du att det sitter ett 8pin slot på moderkortet med en plastgrej som sitter över fyra stycken pins.
jag har både en 8pins sladd och en 4 pins sladd och jag har provat båda utan reslutat, den varvar upp sedan dör den å det försöker den med tills jag stänger av.
Bilden är illustrativ ^^ samt bild på moderkortet går inte att se (För låg upplösning), men fattar vad du menar. Jag vet bara att det var ström problem för MIG när CPU'n höll på så där. Inte heller blev det bättre av det luktade bränt & rök ur PSU'n (damm antagligen(Corsair)) när jag startade den första gången tillsammans med att den varva upp och stängdes av ^^ Rädd jag blev då, kan jag säga.
http://www.skynet-es.com/images/ASUS...M-PRO-MATX.jpg <-- Ser plastgrejen. Har du läst moderkorts manualen? Vad står det om 8pin sloten där?
ring komplett.se. Funkade skit bra för mig. Fick ett "defekt" moderkort. Onboard-audio samt IDE-kontakten funkade inte. Fick både DVD-brännare samt ljudkort av dem, lol xD Borde kanske bett om nytt moderkort, men orkade inte skicka in skiten och vänta 2 veckor lr vad det tar för dem att felsöka skiten.