2010-03-23, 21:50
Medlem
Hejsan jag har nu tränat i 7 veckor med Max-ot Och har då druckit Whey-80 och kreatin men tänkte ja vill gå upp lite och är jävligt dålig med att äta mycket om dagarna så går det att blanda Whey-80 och Gainer Pro i samma burk och dricka.?

Är 186cm och väger 75kg
Citera
2010-03-23, 21:54
Medlem
Thomaspunkts avatar
Ja det går, dock så räcker det med 25g vassle åt gången (om du äter tillräkligt med protein under dagen). Jag skulle dricka en portion whey-80 före passet sen gainern efteråt om jag vore du.
Citera
2010-03-23, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Ja det går, dock så räcker det med 25g vassle åt gången (om du äter tillräkligt med protein under dagen). Jag skulle dricka en portion whey-80 före passet sen gainern efteråt om jag vore du.

Okej låter bra tack så mycket! Hur mycket kan ja gå upp då på 4 veckor?

Vassle är?
Citera
2010-03-23, 22:00
Medlem
smhi2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobsblandsaft

Vassle är?
37.856kg

Det beror helt och hållet på ditt energiöverskott...

"Snabbt" protein.
Citera
2010-03-23, 22:02
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Bobsblandsaft

Vassle återfinns i mjölkprodukter. Det är ett lättupptagligt protein.
Citera
2010-03-23, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Bobsblandsaft

Vassle återfinns i mjölkprodukter. Det är ett lättupptagligt protein.

Okej tack. tror du man kan lägga på sig 1 kilo i månaden med gainer?
Citera
2010-03-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobsblandsaft

Vassle är?

För att förtydliga tidigare kommentarer. Lär dig hur man går upp i vikt. Finns bra trådar. Det är jättelätt och kom ihåg att gainer är en liten pusselbit i en kost som gör att man går upp i vikt. Allt man stoppar i sig spelar roll. Iväg och sök dina svar nu. :P
Citera
2010-03-23, 22:23
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Bobsblandsaft

Ja, det går säkert om du har pengar och vill ha det så tråkigt.

Det är inte främst VAD du äter som avgör om du går upp i vikt eller inte, utan hur mycket du äter utöver det du gör av med i energi per dag. Det finns effektivare livmedel än gainer som du går upp i vikt av, som dessutom blir roligare att äta. Livsmedel med hög fetthalt är effektivast att överäta på.
Citera
2010-03-23, 22:24
Medlem
[quote=MRZnr1]För att förtydliga tidigare kommentarer. Lär dig hur man går upp i vikt. Finns bra trådar. Det är jättelätt och kom ihåg att gainer är en liten pusselbit i en kost som gör att man går upp i vikt. Allt man stoppar i sig spelar roll. Iväg och sök dina svar nu. :P[/QUOTE

Jo ja vet är lite slö men alla säger bara hela tiden att man ska äta mera och mera men jag kan inte äta mera. därför tycker ja det är lättare med en gainer att bara dricka hehe.
Citera
2010-03-24, 16:46
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Jo ja vet är lite slö men alla säger bara hela tiden att man ska äta mera och mera men jag kan inte äta mera. därför tycker ja det är lättare med en gainer att bara dricka hehe.
Går alltid att "äta" mer! Du kan ju göra egna drinkar också om du tycker det är lättare att dricka föda. Du skrev ju som sagt i en annan tråd att du knappt hade pengar till mat, hade ju definitivt prioriterat mat istället för gainer.
Senast redigerad av NormalBurger 2010-03-24 kl. 16:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in