helvetes jävla piss vad trött jag blir på dessa trådar. ser jag ordet "acai" igen får jag en stroke.
nej ingen har varit dum nog att prova dem eftersom större delen av sveriges befolkning är kapabla till logiskt tänkande som hindrar dem från att gå på fantasibluffar som endast tilltalar till alla lata jävla fetton/spinkiga pojkar som försöker hitta en enkel lösning som inte finns.
helvetes jävla piss vad trött jag blir på dessa trådar. ser jag ordet "acai" igen får jag en stroke.
nej ingen har varit dum nog att prova dem eftersom större delen av sveriges befolkning är kapabla till logiskt tänkande som hindrar dem från att gå på fantasibluffar som endast tilltalar till alla lata jävla fetton/spinkiga pojkar som försöker hitta en enkel lösning som inte finns.
om det här inte är första gången du besöker ett forum borde du väl vara bekant med sökfunktionen som unge herr dreas tidigare nämnde? finns en hel del bekräftning där
har inte varit inne i kost-delen på ett tag.. känns bra att det fortfarande råder samma trivsamma tonläge..=)
Den dagen folk lär sig använda sökfunktionen lovar jag att bli lite trevligare. Den dagen folk skaffar sig lite källkritiskt tänkande i kombination med logiskt tänkande på en acceptabel nivå så ska jag bli världens snällaste
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!