Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-23, 21:20
  #1
Medlem
Okej så här ligger det till:

Jag och mina kompisar ska åka på Peace & Love i sommar, för att njuta av musik, alkohol, stämning osv.
Vi har dragit ihop ett skönt gäng av killar och tjejer som ska, enligt idén, bilda ett schyst camp.

Nu till problemet:

Jag fick nyligen reda på att en enormt störande brud har lyckas snacka sig in i campet. Fråga mig inte hur hon har det, men tydligen så ska hon smälla upp sitt tält bredvid våra.
Det här är en åt helvete jobbig person som har en väldigt taskig attityd mot allt och alla. Hennes personlighet kan nästan liknas vid Anna Ankas, dvs elak, överlägsen, kaxig, otrevlig, ja listan kan göras lång. Kan även tillägga att hon är tjock, och har ett hånskratt som skär in i trumhinnorna likt en borrmaskin. Att bara be henne dra åt helvete kommer inte fungera, för hon kommer definitivt inte att göra det, utan kommer hänga efter oss som nån jävla svans.

Det jag nu vill ha hjälp med är, några trevliga tips på hur man kan göra hennes festivalvistelse lite tråkigare, samtidigt som jag själv får det lite roligare. Jag menar saker så som: sno hennes tältpinnar, pissa i hennes dricka, ja ni vet.

Så bring it on
Citera
2010-03-23, 21:23
  #2
Medlem
Va? Kommer hon åka dit ensam för att följa efter er? Skrik åt henne att dra åt helvete annar nockar du henne. Annars kan du också bajsa i hennes tält när hon är borta.
Citera
2010-03-23, 21:23
  #3
Medlem
TrannySveas avatar
Laxeringsmedel? Bajamajorna är väl tjejernas värsta fiende på festivalerna och hon lär inte vilja gå för långt ifrån en sådan
Citera
2010-03-23, 21:28
  #4
Medlem
Hesdts avatar
Som ovanstående... Skit i hennes sovsäck.

Jag tror du kan ha rätt livlig fantasi själv i stunden när det är läge, men vill du ha andra förslag ändå kan man dra till med:

*Skaka bärsen rejält, öppna den precis vid hennes ansikte, fortsätt skaka. Springer hon iväg, följ efter och skaka. Tills ölen är slut helt enkelt. Hysteriskt roligt och lite av en tradition att göra så på randoms på bland annat P&L, för mig och några i mitt vanliga sällskap.

*Skriv något elakt på tältet
*Väck henne när hon väl somnat (?)
*Ta reda på en låt hon absolut hatar, och spela den ofta i hennes närvaro. Klagar hon? Höj.
*Göm hennes rena kläder.
*Sno hennes dricka.

Nu vågar jag inte skriva mer. Blir så jävla festivalpepp.. och det är långt kvar, så jag ska lugna ner mig.
Citera
2010-03-23, 21:28
  #5
Medlem
NN9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Va? Kommer hon åka dit ensam för att följa efter er? Skrik åt henne att dra åt helvete annar nockar du henne. Annars kan du också bajsa i hennes tält när hon är borta.

Jag kan säga så här "dra åt helvete" biter inte på den här bruden inte hon får antagligen höra det dagligen. Det krävs mer drastiska åter gärder än så, det där med laxeringsmedel var en riktigt schysst idé. Det sista man vill på en festival är ju att få diarré.
Citera
2010-03-23, 21:29
  #6
Medlem
looolsis avatar
Sno hennes sprit!!
Citera
2010-03-23, 21:36
  #7
Medlem
Se bara till att inhandla en liquid ass så löser det sig. Borde lukta riktigt vidrigt i ett trångt och varmt tält. Risken är ju dock att hon vill sova med er isåfall
Citera
2010-03-23, 21:39
  #8
Medlem
TrannySveas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NN9
Jag kan säga så här "dra åt helvete" biter inte på den här bruden inte hon får antagligen höra det dagligen. Det krävs mer drastiska åter gärder än så, det där med laxeringsmedel var en riktigt schysst idé. Det sista man vill på en festival är ju att få diarré.

Precis, man ska se till att ha med sig tillräckligt för att kunna lyckas dosera fanskapet med jämna mellanrum. Mycket möjligt hon åker hem dag 2 i tro om att vara magsjuk.
Citera
2010-03-23, 21:42
  #9
Medlem
portkods avatar
skaka alla hennes öl som fan...
Citera
2010-03-23, 21:44
  #10
Medlem
Blacknesss avatar
Om du verkligen kan vara med att vara elak så har jag ett dundertips åt dej.

5-10 droppar syra (LSD asså) i hennes bärs/sprit/alkoläsk eller vafan hon dricker kommer sätta henne helt ur spel kan jag lova. Sen bara stirra lite på henne så har du en psykos att skratta åt mellan banden.
Citera
2010-03-23, 21:49
  #11
Medlem
burfogels avatar
Ha sex med henne.

Ha sex med henne igen.

Säg att du har herpes, HIV och könsvårtor.

Fast laxeringsmedlet låter ju skitballt, det tar tio minuter sen har hon ett niagarafall i röven.

Annars kan du vara mogen nog och bara försöka undvika henne, men det svaret vill du nog inte ha.
Citera
2010-03-23, 21:50
  #12
Medlem
NN9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackness
Om du verkligen kan vara med att vara elak så har jag ett dundertips åt dej.

5-10 droppar syra (LSD asså) i hennes bärs/sprit/alkoläsk eller vafan hon dricker kommer sätta henne helt ur spel kan jag lova. Sen bara stirra lite på henne så har du en psykos att skratta åt mellan banden.

Det här är en riktigt bra idé, få i henne lite syra och hoppas på att hon snear ordentligt, kommer ju bli något som hon glömma i första taget. Dock så är inte mina kontakter de bästa när det gäller att komma över LSD..
Jag är i samma festival gäng som TS kan jag ju nämna också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback