jag har införskaffat mig en htc hero och skulle gärna vilja ha internet på denna lilla sak. fick dock reda på att de var 3 månaders uppsägningstid på glocalnet direkt efter jag fick mobilen, och glocalnet har ingen internettjänst. iallafall inte förren i maj.
Glocalnet har det absolut bästa abonnemanget för mig och det skulle göra lite ont att byta. är det värt att vänta tills glocalnet får mobilet internet, som kommer gå genom telenor så det borde inte vara allför kasst? eller bör jag byta operatör?
jag vet fan inte vad jag ska göra haha. help me out!
ta dem, jag får stå ut med comviqs eftersom jag har comviq kontantkort och alla jag känner har det, så jag loosar en del jämnfört med tre, dock har telenor sitt kända ingen begränsning/mån so go for it säger jag
okej, ja. telenor ska ju vara kända för sitt mobila internet. tror jag överväger att vänta till glocalnet får internet-tjänst till mobilen
Precis det jag tänkte, sålänge tillverkarna inte får hjärnan på plats och tillverkar lura med dual sim så får man vänta med att få det bästa av olika operatörer
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!