• 1
  • 2
2010-03-24, 22:36
Medlem
Om man utmanar det så kan man plocka med sig det hem.. Det har jag gjort en gång men jag såg aldrig vad det var och tack och lov höll mitt skydd det utanför huset...

Låt bli att gå där... Köp en drömfångare... Om du någon gång pratar med ett skickligt medium så kan du tipsa om platsen annars ska du hålla dig därifrån, tycker jag..

Underskatta inte era instinkter och definitivt inte hundens. Om en krallig vovve känner att du blir rädd så moppsar han upp sig och tar täten.. Han stannar inte för att han känner att du är rädd..
Den teorin stämmer inte...
tycker jag...

Jag kan tillägga att platsen inte var hemsökt efter att jag försökt rena den och jag kände inte av närvaron mer än max en vecka utanför huset...
Senast redigerad av Tina... 2010-03-24 kl. 22:42.
Citera
2010-03-24, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaya
Fan heller, haha. Tänker inte gå dit på ett bra tag.

Det ska även tilläggas att när min sambo varit nervös någon gång när hon gått med hunden så har hunden istället för att bli rädd bröstat upp sig och visat att om det blir tjafs så smäller det. Hon har aldrig någonsin tidigare varit rädd för någon eller något.
När det gäller hundar beror det väl vem som är flockledare och var man står gentemot hunden. Men ni båda antar jag står först i rang och sen hunden. Konstigt är det i alla fall, de kan inte varit en björn den känt lukten av? Då brukar de flesta hundar krypa till ägaren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in