Citat:
Ursprungligen postat av emilt
Jo, min tanke med. Men vad skulle de avlufta? Som sagt s tror jag att plast inte r ett speciellt bra material fr fjrrvrme s vad skulle det annars vara?
Om man tnker p det s r det ju mer logiskt att det skulle vara ett avlyssningsrr. Det kan ju vara s att staten har tnkt p att vi invnare skall misstnka att det r avlyssningsrr. D kommer vi anse att "staten r ju inte s dum s dom placerar ut avlyssningsutrustning s uppenbart". Och det r just DRFR som staten faktiskt gjort det, dom tror att vi tror att dom inte skulle gra det fr det r s dumt.
Hoppas ni hngde med dr, men jag skall prova att snka ned ngot och se om jag fr napp

.
Haha... Ja, jvlar! Du kanske fr upp en umpabumpier genom rret med en hel hink av Willy Wonkas goda choklad.
Eller ocks fr du inte ner nnting eftersom det sitter ett insektsnt fr p insidan. Annars skulle ju dom som skriver ner samtalen f flugor i gonen, och d ser dom inte vad dom skriver. Det jobbiga fr dom r att hinna med att skriva ner samtalen, speciellt som att folk sllan stannar, utan gr frbi. Det blir bara korta fraser, typ "...morsan r s jvla trg ass...", "...kom d Fido...", "...hhh, Berra, haru nn bira kvar..."
Den typen av information samlar dom sen in och har som grund till all modern forskning.
Allvarligt. Det r ett bergsrum under. Frmodligen nn form av elcentral, skyddsrum eller nn styrning till vattenfrsrjningen.