• 1
  • 2
2010-03-22, 22:07
Medlem
D jag var ute och promenerade shr p vren upptckte jag ett par rr som stack upp ur marken. Har promenerat dr mnga gnger men frst nu p senare tid som jag lade mrke till dem. Jag passade p att ta kort p fenomenet:

http://img232.imageshack.us/img232/9742/dsc03071m.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/2499/dsc03072j.jpg

Den frsta frklaringen jag kom att tnka p var att det var ngot slags ventilationsrr fr fjrrvrmen men eftersom de var gjorde i plast s knns inte den frklaringen srskilt vettig.

Den andra frklaringen var d att staten har installerat dessa rr fr att hlla koll p oss invnare. Det finns skert ngot slags rum under rren (ungefr som i Lost) dr ngon mnniska sitter och lyssnar p exakt allt som sgs i nrheten av rren. Sjlvklart vidarebefodrar denna person all information han fr reda p till Fredrik Reinfeldt som d vljer att ta stllning till informationen.

Ngon som har en bttre frklaring?
Citera
2010-03-22, 22:22
Medlem
R.Rs avatar
Om du har ngot freml av vrde som inte r alltfr stort eller fr dyrt att frlora s skulle jag prova att fsta en lina vid den och sedan skicka ner, frslagsvis en liten pse med weed t ex. Rycker det i linan s r ju din teori bekrftad...
Citera
2010-03-22, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Om du har ngot freml av vrde som inte r alltfr stort eller fr dyrt att frlora s skulle jag prova att fsta en lina vid den och sedan skicka ner, frslagsvis en liten pse med weed t ex. Rycker det i linan s r ju din teori bekrftad...

HAHAHAH eller vf inte en 500 lapp
Citera
2010-03-22, 22:44
Medlem
sluta upp med drogerna...
Citera
2010-03-22, 23:45
Medlem
Nmenoj grattis. Du har hittat tv avluftningsrr.
Citera
2010-03-22, 23:47
Medlem
MindYourOwns avatar
Ja, vi r garanterat avlyssnade men inte genom ngra plastiga avluftningsrr. Hur skulle det fungera och vara effektivt menar du nr de har sjutton olika elektriska apparater i varje hem att anvnda sig av?
Citera
2010-03-22, 23:50
Medlem
Kingen_kings avatar
Det dr r mikrofoner modell FRA1003100022FU som r kopplat till FRA och justitsieministern har en trd gr genom sitt rum s hon kan lyssna nr hon tar kaffepaus.

Eller ocks r det luftintag till ett underjordiskt rum innehllande t ex en elcentral eller en militr anlggning. Tnk att dom ser lika dana ut nu som fr 40 r sen...
Citera
2010-03-22, 23:58
Medlem
Ireqoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackmoney
sluta upp med drogerna...

HAHAHa ja eller hur.

Fan det ser ut som 2 plastrr? tror inte reinfeldt grver ned ngon stackare som mste sitta och spana dr inte.
Citera
2010-03-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffmeister
Nmenoj grattis. Du har hittat tv avluftningsrr.

Jo, min tanke med. Men vad skulle de avlufta? Som sagt s tror jag att plast inte r ett speciellt bra material fr fjrrvrme s vad skulle det annars vara?

Om man tnker p det s r det ju mer logiskt att det skulle vara ett avlyssningsrr. Det kan ju vara s att staten har tnkt p att vi invnare skall misstnka att det r avlyssningsrr. D kommer vi anse att "staten r ju inte s dum s dom placerar ut avlyssningsutrustning s uppenbart". Och det r just DRFR som staten faktiskt gjort det, dom tror att vi tror att dom inte skulle gra det fr det r s dumt.

Hoppas ni hngde med dr, men jag skall prova att snka ned ngot och se om jag fr napp .
Citera
2010-03-24, 07:25
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilt
Jo, min tanke med. Men vad skulle de avlufta? Som sagt s tror jag att plast inte r ett speciellt bra material fr fjrrvrme s vad skulle det annars vara?

Om man tnker p det s r det ju mer logiskt att det skulle vara ett avlyssningsrr. Det kan ju vara s att staten har tnkt p att vi invnare skall misstnka att det r avlyssningsrr. D kommer vi anse att "staten r ju inte s dum s dom placerar ut avlyssningsutrustning s uppenbart". Och det r just DRFR som staten faktiskt gjort det, dom tror att vi tror att dom inte skulle gra det fr det r s dumt.

Hoppas ni hngde med dr, men jag skall prova att snka ned ngot och se om jag fr napp .
Haha... Ja, jvlar! Du kanske fr upp en umpabumpier genom rret med en hel hink av Willy Wonkas goda choklad.

Eller ocks fr du inte ner nnting eftersom det sitter ett insektsnt fr p insidan. Annars skulle ju dom som skriver ner samtalen f flugor i gonen, och d ser dom inte vad dom skriver. Det jobbiga fr dom r att hinna med att skriva ner samtalen, speciellt som att folk sllan stannar, utan gr frbi. Det blir bara korta fraser, typ "...morsan r s jvla trg ass...", "...kom d Fido...", "...hhh, Berra, haru nn bira kvar..."

Den typen av information samlar dom sen in och har som grund till all modern forskning.

Allvarligt. Det r ett bergsrum under. Frmodligen nn form av elcentral, skyddsrum eller nn styrning till vattenfrsrjningen.
Citera
2010-03-24, 09:21
Medlem
nxstys avatar
TS mste vara ett troll. Ingen kan vara s dum.
Citera
2010-03-24, 22:41
Medlem
MissTeheran2009s avatar
GICK DU FRBI DE RREN?????
Det dr r chemtrails rr som de sprutar ut kemikalier fr att dda mnskligheten!!
Du kommer att d inom en mnad pga kemikalierna du ftt i dig. Efter det s kommer agenter att plocka upp ditt lik och begrava dig i en massgrav i nrmsta FEMA-camp!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in