Citat:
Ursprungligen postat av SphinxX
* Går gärna ner en tusing eller två om jag slipper allt jävla tjafs.
Har du nån gång sålt något på blocket?
Senast var när jag sålde min iPod,(la ut den för 1000 kr) En kvart efter annonsen kom upp fick jag ett sms: Du får 350kr snabb affer kompis pris kom till tensta du får pengar kompis.

Och det var bara början.
Sedan ringde en trevlig snubbe som jag tror hette Fredrik som ville ha den. Jag var beredd att gå ner i pris bara för att han inte tjaffsade men det behövdes inte då han inte ens prutade. Men som sagt, det kan var värt en del pengar o slippa den där skiten.
Japp men saken är den att även om man skriver såhär i annonsen kommer fittsmurfturkarna med 50% av priset..
DETTA ÄR SISTA PRIS ANNARS BEHÅLLS DEN!
"tjenare jag ska köpa bil min brorson. du får 60% kommer nu med pengar tar direkt åker sen komps"

Eller att de söker fel och hittar på dumma saker som inte ens existerar "bilen varit krockad???! jaa Den krockad jag varit lackare ser sånt som andra inte ser."..
Jag är 95% trygg av mig oavsett då jag stått med 4turkar springandes omkring i bilköp hispiga MEN det jag blir så less över och som gjort att de inte får köpa mer av mig är att de åker omkring och kollar 100bilar/dag för att finna någon lättlurad stackare och tar upp en JÄVLA tid för mig! Störde mig så in i helvete på detta att jag nästan kunnat vrida nacken av trollen.
För övrigt är man dum om man skriver "kan prutas" "BVSA"