Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Låter som något systemfel på HDD. Ta en backup för säkerhetens skull. Hämta hem ifrån HDD.s hemsida deras analysverktyg och gör en kontroll på HDD.
Att göra en ominstallation kan lösa ditt problem. Det kan även vara operativsystemet som har blivit skadad av någon anledning.
Ja, man kan installerar Windows via ett USB-minne. Det kräver en extra noga försiktighet än den klassiska installationen med hjälp av en CD / CD/DVD-enhet.
Se där! Tack för svar.
Skulle vara mycket tacksam till varför man ska vara extra försiktig när man installerar via USB och hur denna extra försiktighet utförs, om man så säger. Om du inte orkar skriva själv får du gärna peka mig i rätt riktning.
Vidare, när det hände noterade jag att det kom ett ljud från disken (jag antar att det var från disken). Det var ett knäppande ljud av ganska låg karaktär men ändå så pass tydligt att det utan tvivel var ett ljud, om man så säger. Ljudet återkom med jämna intervaller om ca 4 sekunder.
Jag har bara en disk, är det vist att köpa en till disk som man kör win på bara medan man använder den andra för hemladdning av film och dylikt? Samt installation av spel. D.v.s är det mer än bara en känsla av att det är bra att göra så eller är det de facto bra att göra så?