Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Lter som ngot systemfel p HDD. Ta en backup fr skerhetens skull. Hmta hem ifrn HDD.s hemsida deras analysverktyg och gr en kontroll p HDD.
Att gra en ominstallation kan lsa ditt problem. Det kan ven vara operativsystemet som har blivit skadad av ngon anledning.
Ja, man kan installerar Windows via ett USB-minne. Det krver en extra noga frsiktighet n den klassiska installationen med hjlp av en CD / CD/DVD-enhet.
Se dr! Tack fr svar.
Skulle vara mycket tacksam till varfr man ska vara extra frsiktig nr man installerar via USB och hur denna extra frsiktighet utfrs, om man s sger. Om du inte orkar skriva sjlv fr du grna peka mig i rtt riktning.
Vidare, nr det hnde noterade jag att det kom ett ljud frn disken (jag antar att det var frn disken). Det var ett knppande ljud av ganska lg karaktr men nd s pass tydligt att det utan tvivel var ett ljud, om man s sger. Ljudet terkom med jmna intervaller om ca 4 sekunder.
Jag har bara en disk, r det vist att kpa en till disk som man kr win p bara medan man anvnder den andra fr hemladdning av film och dylikt? Samt installation av spel. D.v.s r det mer n bara en knsla av att det r bra att gra s eller r det de facto bra att gra s?