Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-19, 22:53
  #193
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av professor_knas
Det kan hända att en går sönder, då kommer du bli stenad.

Hehe, låter spännande.. nästan tillräckligt för att utföra detta själv.
Citera
2016-11-24, 14:39
  #194
Medlem
Cashews avatar
Är det fortfarande populärt att gräva i avföring för hekton med hasch i dagens Sverige?
Citera
2016-11-24, 14:43
  #195
Medlem
Givanpess avatar
Lever trådskaparen det goda livet anno 2016 som tack för alla oglamorösa kondomsväljningar?
Citera
2017-01-16, 11:11
  #196
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av static-void-
Skulle aldrig göra detta. Men skulle hellre svälja hasch än heroin/kokain av den anledningen att om kondomen spricker i magen kan jag överleva med hasch men inte med heroin som skulle fräta sönder hela magen vilket skulle leda till en plågsam död

Funderar också på att svälja hasch, men vet inte om det kan ska kroppen har hört att kondomen kan skada tarmen? Vill testa hemma med en tom kondom, fast jag tror det kan vara farligt någon erfaren?

Dock, vill jag helst inte svälja det ändå. För jag hade ju planerat att hämta hem en tia för eget bruk. Tycker inte det låter lönt med dessa små mängder.
Citera
2017-02-07, 04:01
  #197
Medlem
Bonnatorps avatar
Nu kanske det är jag som har lite övertro på mitt eget rövhåls kapacitet, men varför kör man inte hellre upp hela hegget i en enda korv direkt i arslet isåfall?
Ingen risk att de spricker i magen eller fastnar i tarmarna, mindre påfrestande för hela tarmsystemet och garanterat mycket mindre kladdande med skit. Hade själv mycket hellre varit skitnödig en timme eller två istället för att riskera totalkaos med organen under kommande dygn.
Citera
2017-02-07, 15:59
  #198
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto407578
Wuuuuut .
Berätta mer om dessa exotiska platser där heggerna kostar 15tusen och femmorna kostar över tusingen.

mvh
I Norge?
Har hört att rökapriserna är för jävla höga där.
Citera
2017-02-07, 16:54
  #199
Medlem
Lichkings avatar
"omöjligt" att åka fast? Tråden borde heta Desperata metoder
Citera
2017-10-06, 16:17
  #200
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
"omöjligt" att åka fast? Tråden borde heta Desperata metoder

Du tycker inte att trådens titel är beskrivande nog?
Haha jag tycker den är helt enormt tydlig med att det är en desperat metod!
Citera
2017-10-06, 16:37
  #201
Medlem
darkomcfaces avatar
En polare va i Nepal och där så träffa han en snubbe som sålde grym Charas och lärde ut "konsten" att svälja och smuggla hasch. Kostade 500kr hegget, polaren svalde 500gram som han betalade 2500kr för. Sålde det sen hemma för 100kr grammet. True story. Han svalde 5or inlindade i gladpack. Tränade några dagar innan med hela vindruvor. Svalde med vatten. Imodium användes hela flygresan hem men han sket ur några på nån mellanlandning/flygplats som han packa om och svalde och reste vidare.

mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback