Citat:
Ursprungligen postat av Jane Toppan
Ernst i sommartorpet skulle inte ens få en thaibrud hur hårt han än jobbar..
Håller med i en del av det du skriver för valet av kvinna är ju en smaksak men frågan var ju
faktiskt om vi kvinnor känner oss hotade, inte hur många män som vill ha en tight thaifitta.
BTW,
ni som vill ha thai, är det ingen som bryr sig om hur många som testkört den
potentiella importen före er?
...
Känns trist att upplysa dig om att svenska tjejer har ett världsrykte som madrass, fria sexualiteten på 70-talet osv. Och det stämmer ju tyvärr också.
Jag är ju stolt över att vara svensk och erkänner också att svenska tjejer är fantastiska då de är bildade, snygga, vågar ta för sig, smala och snälla.......men jag tål dem inte. Det är något som tar emot, jag tror det är deras självgodhet och brist på femininitet. Det där individualistiska äcklar mig litet grann faktiskt, det där att man inte kan ge sig hän åt varandra. Kvinnor i dagens Sverige har blivit så hjärntvättade om att det är fel att visa svaghet, fel att vilja vara hemma med barnen, fel att inte våga ta för sig att de förvandlats till monster. Jag klarar inte av deras attityd, det finns inget som attraherar mig hos dem.
Så rent teoretiskt tycker jag svenska tjejer är fantastiska men i praktiken är jag EXTREMT sällan attraherad av dem,.
kontentan: De flesta svenska tjejer är extremliberaler och tror att det är full normalt, men nej det är det inte. Och det är motbjudande för en kille som är konservativt lagd.