2010-10-23, 11:48
Medlem
Kattolfs avatar
Min förra dator kraschade exakt en vecka efter att garantin gick ut. Att låta laga den hade knappt varit värt det, så det blev till att köpa en ny burk för 12000:-.

Hade fanskapet bara haft det goda vettet att självdö en vecka tidigare så hade jag fått reparationskostnaden betald för att senare kunna sälja den för runt 4000:-
Citera
2010-10-23, 12:48
Medlem
Mitander1234s avatar
1000kr för en klocka jag hade sönder under högstadietiden..
Har även betalat 300 kr för ett skärp jag aldrig har använt

Sen lite småsaker, som 81 kr för en jävla subwaymacka som inte var god...har även köpt en 15 cm sen fortfarande varit hungrig köpt en till 15 centimetare, hade ju blivit aningen billigare att köpa en 30 cm direkt

Visst fan, har köpt biljetter till olika lokalfester sen bangat pga snöoväder mm(oftast 100 kr per biljett)

Dessa är dom jag kommer på nu direkt
Citera
2010-10-23, 13:40
Medlem
SlaktarKents avatar
Köpte en moped när jag var 15 för 13500kr, kunde inte ett skvatt.
Det slutade med att den fick renoveras för 10000kr.
Citera
2010-10-23, 15:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
missade räkningar så jag fått betala extra
äcklig jävla pissfalafel på ett sunkigt jävla pisshak i göteborg

äcklig jävla sallad som simmade i vatten för cirkus 80 spänn på kupolen, har hänt två gånger. Första gången var på det där även tacobar ligger, mamma köpte en nachotallrik och fick cirka 5 gram köttfärs. Jag tog en räk och kräftsalld och bad specifikt om dressingen brevid, miffot i kassan hade på dressing, jag sa till och han fick lov att göra en ny. Dressingen isig var en vattning sörja, påminde om vatten med mjölk som man blandat enr lite kryddor i. Vidrigt är bara förnamnet. Sallad simmade nästan i vatten och bestod av på ett ungefär sallad, två guurkbitar, lite lök och två tomatskivor. Jajo kräftor och räkor ockspå men det var så snålt så det syntes knappt.

överlag när man betalt för mat ute och det smakar vidrigt eller är undermåligt på något sätt
Citera
2010-10-24, 03:11
Medlem
Köper 1 kg fryst oxfilé. Sågar upp lagom för en middag, där jag samtidigt super mig full och sedan somnar. Märker efter ett par dagar en märklig kasse i garaget, som visade sig innehålla den resterande biten av köttet. Glömde visst att stoppa in den i frysen igen...
Citera
2010-10-24, 06:19
Medlem
När jag krockade med ett rådjur och var tvungen att köpa ny front..
5000 sura riksdaler.
Citera
2010-10-24, 08:21
Medlem
Suraste är alltid underhåll. Jävla hor-flickvän som efter ett 5 års förhållande slutade ta p-piller just som det var på väg att ta slut. 18 års underhåll, å fan att man skulle säga ett jävla skit så tycker ju till-å-med ens egna föräldrar att man e ett svin....

Dom kan lika gärna sluta göra dom där jävla pillren för om man som kille litar på att tjejen tar dom så är man en sån jävla loser. Alltid gummi grabbar. Lita ALDRIG på en en nukka som säger att hon tar piller.

"Jaha!?!?!?.... Du glömde.... Nämen va tråkit... Inte? Du vill behålla ungen? Ja... va kul... Då kan ju jag ta å pröjsa några tusen i månaden i 18 år medans du talar om för alla vicken skit jag är som inte tar mitt ansvar... Vicken deal! De här blev ju skitbra!"
Citera
2010-10-24, 11:51
Medlem
BondJamesBonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paegan
Suraste är alltid underhåll. Jävla hor-flickvän som efter ett 5 års förhållande slutade ta p-piller just som det var på väg att ta slut. 18 års underhåll, å fan att man skulle säga ett jävla skit så tycker ju till-å-med ens egna föräldrar att man e ett svin....

Dom kan lika gärna sluta göra dom där jävla pillren för om man som kille litar på att tjejen tar dom så är man en sån jävla loser. Alltid gummi grabbar. Lita ALDRIG på en en nukka som säger att hon tar piller.

"Jaha!?!?!?.... Du glömde.... Nämen va tråkit... Inte? Du vill behålla ungen? Ja... va kul... Då kan ju jag ta å pröjsa några tusen i månaden i 18 år medans du talar om för alla vicken skit jag är som inte tar mitt ansvar... Vicken deal! De här blev ju skitbra!"
visdomsord från en som har lärt sig den hårda vägen märker jag
Citera
2010-10-24, 14:15
Medlem
800 spänn för förargelse väckande beteende, pissade inne i stan och blev tagen av civil poliser. Larvigt att de inte har bättre saker att göra på en helg.
Citera
2010-10-24, 15:56
Medlem
var tvungen att betala tillbaka 10K till CSN eftersom dom hade betalat ut lite for mkt till mig ett ar tidigare.. fitt-svin
Citera
2010-10-24, 17:09
Medlem
ExplosionEagles avatar
Min christiania-grinder, som min polare blev av med.
Och en annan gång fick jag punga ut 1000 kr när jag torskade för graff på en danskjävels skåpbil, han utpressade mig.
Citera
2010-10-24, 18:24
Medlem
kommunists avatar
Pengarna till studentkåren var jävligt surt att betala, även om det bara var 270 kr. Kändes som att slänga pengarna i sjön. Tack och lov att man inte är tvungen att betala det skitet mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in