Lämnade in sonens nya mobil på rep för att han tappat den och pajjat skärmen för 2 veckor sen.
I går kom han med den igen och pajjat nya skärmen... 850spänn åt h-e
Blir en mobil med svartvit skärm för 195 spänn på mediamarkt nu till han!!!
Nokia 3310 då?
Hört att den är vanlig, svartvit skärm och finns på media markt..lik som alla andra svart vit skärmade mobiler :P
var nere med några polare i Milano och festade. Sedan hade vi en sådan där fjollig brud som ville dra till ett jävla museum. Vi festade loss och dagen efter när vi var bakfylla som fan drar vi dit...När vi kommer in så finns det en lång korridor med massa tavlor från 1800-talet, varav en av mina polare lutar sig mot väggen, råkar ta tag i kanten på tavlan samtidigt som han lägger hela sin vikt på den varpå den ramlar och när han försöker fånga den så tar han ett steg framåt och trampar på den så att det blir ett jävla hål i den... Vi tittar på varandra och börjar springa varpå jag ramlar och blir tagen av någon jävla gubbe som sett det hela.
Slutade med att polis tillkalades, min polare hade vid den här tiden redan flytt landet så jag fick allt skit. Tavlan varderades upp till 57 500 euro!. Ambasaden blev inkopplad och jag sa hur det låg till, det trodde naturligtvis inte på mig och det hela blev en rättsak....Slutade med att jag blev dömd att betala hela beloppete inklusive en massa rättskonstnader. Allt som allt blev det nästan 550 000kr... Inte en kul summa för någon som varit 18 år i några månader ..... Har inte träffat mina föräldrar sedan dess och kommer troligtvis inte göra det på länge.
och tavlan var inte ens fin, såg ju fan ut som en 2-åring blandat alla färger han kunnat hitta.
hostmedicin för 200 kr som inte gick på högkostnadsskyddet (som en läkare odinerade mig). Hostan gick inte över heller.
Sedan har vi alla gr kondomjäveln har gått sönder för man är för trång eller torr eller nåt.
Killen smiter från ansvaret och jag får köpa dagen efter piller för 175 kr
Här har vi visst någon som reggade sig innan myndighetsdagen, aldrig att en stock kronan kostade så mycket någonstans för två och ett halvt år sedan. Good for you!
Bara för att jag reggade mig 2008 betyder det inte att jag fyllde 18 det året, eller hur?
2800 i fortkörningsböter på E4:an, låg i 145, tack och lov var det 120 på den sträckan så klarade körkortet med nöd och näppe. Två mil innan hade jag bytt av min polare. Tack och lov att inte han blev stoppad. Med tanke på att hans medelhastighet säkert var 160 Km/h +.
Flyttade till en ny lägenhet och bara för hyresvärden inte hade tid att besiktiga den och jag var flyttkåt, så tog jag den utan besiktning.
När jag en månad senare skulle flytta (köpte hus). Då kan ni ge er på att de hittade fel.
Jag hade som tur va tagit många kort på de flesta fel men några missade jag.
Nån unge hade krypet omkring med blyertspenna och ritat på tapeterna = omtapetsering 6000kr.
Nåt golv har jag för mig att jag också fick betala för.
Fan va blåst jag kände mig, 32 år gamal och de tror jag krupit runt och ritat på tapeterna.
Flytta aldrig in i en EHB lägenhet.
Det var när jag fick en onödig idiotisk CP bot från SL. Polarens flickvän var på besök (hon är lantis) och skulle till Stockholm på någon klassresa. Jag hade mitt busskort som jag lånade ut till polaren och hakade på med lillebrorsas busskort (fråga inte varför jag gav han mitt egna..)
Well, av någon sjuk anledning så kunde dom inte bara säga att det var vid plattan de hängde, de pratade om Hötorget så vi tog det säkra före det osäkra och skulle ta tuben.
När vi stod och kollade vilken linje vi skulle ta frågade en sån där meningslös SL arbetare om vi hade färdbevis. (en sån där idiot man egentligen inte måste visa upp färdbevis för.)
Idiotisk som jag är tänker jag inte på att jag har lillebrors kort och fick en schysst bot på 800 sek. Kändes ännu bättre när vi väl kom fram till nötterna och insåg att det var plattan de hängt vid hela tiden..