Läste om det här och var bara tvungen att "låna" (

) brorsans konto! ( Jag är personligen endast 16 bast)
Fantastiskt det här! Jag trodde, precis som de flesta andra här, att jag var ensam om att tänka så här. Det har pågått en period nu, jag vill erinra mig om att jag började med det här i årskurs 8-9 i grundskolan. I samband med detta började jag också läsa filosofi, och idag gör jag vad jag känner för. Jag vill inte vara en del av våran äckliga och falska kapitalistvärld. Det har gått alldeles för långt, och jag har börjat dra mig ut ur systemet. Jag kommer gå klart skolan och så, men jag får en otrolig frihetskänsla av att göra saker som jag själv gillar, speciellt när det är lite förbjudet. Det enda jag gör annars hemma är att löka vid datorn, sitter på ett par aktier som jag hoppas växer till sig inom sin tid. Jag vill inte ha ett jobb, jag vill inte anpassa mig till svennelivet och skaffa familj och slösa bort mitt liv. Jag vill upptäcka och resa mycket och göra det jag tycker är kul. Det är en dröm jag har, men utan pengar kommer man ingenstans i den här världen... Det är sjukt att man ska tvingas in i fake-demokratin Sverige och begränsningen av det fria valet.
En befrielse i alla fall att se att några har det intellekt som krävs för att genomskåda dagens samhälle, och inte är lurade och hjärntvättade robotar som inbillar sig att de är lyckliga och fria.
Den här videon blev lite som grädden på moset. Jag var rädd att göra det jag ville, men jag såg den här och tänkte att livet ändå inte är så mycket värt och varför ska man då lyda sånt som andra har bestämt för att begränsa mitt liv?
http://www.youtube.com/watch?v=ERbvKrH-GC4
Ps. Är det många som har har såna här tankar som också går på antidepressiva? Själv gör jag inte det, men jag bara undrar, jag har funderat över döden och självmord och så vidare men jag känner att hoppet fortfarande finns så det är ingenting som jag skulle överväga i dagens läge.