Hej,
min dator hänger sig när jag spelar, den hänger sig mest när jag
spelar lite mer krävande spel. Som battlefield bad company 2 och några andra spel. Det händer inte så ofta. Jag undrar vad det kan bero på, får den den för lite ström kanske eller kan det vara några gamla drivrutiner. Till mitt grafikkort så har jag den nyaste drivrutinen, men mitt integrerade grafikkort
har inga nya drivrutiner. Så jag blir tvungen att starta om med knappen, den hänger sig bara när jag spelar.
mitt nätaggregat är på 460 watt
mitt grafikkort är ati 4770 xfx
processorn är AMD athlon 64 6000+
ramminne 2 gigabyte
Oftast är det värmeproblem. Se till att ha bra ventilation i burken. Det kanske inte skulle skada att sätta in en till fläkt? Och kanske dammsuga lite försiktigt i datorn?
Hej,
min dator hänger sig när jag spelar, den hänger sig mest när jag
spelar lite mer krävande spel. Som battlefield bad company 2 och några andra spel. Det händer inte så ofta. Jag undrar vad det kan bero på, får den den för lite ström kanske eller kan det vara några gamla drivrutiner. Till mitt grafikkort så har jag den nyaste drivrutinen, men mitt integrerade grafikkort
har inga nya drivrutiner. Så jag blir tvungen att starta om med knappen, den hänger sig bara när jag spelar.
mitt nätaggregat är på 460 watt
mitt grafikkort är ati 4770 xfx
processorn är AMD athlon 64 6000+
ramminne 2 gigabyte
operativsystem windows XP
det kommer inte upp något felmedelande ? jag hade likadant och jag har för mig att det var minnes fel.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!