Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
1. Ahmed flydde från Iran till Sverige – Eftersom jag inte tycker att Sverige skall ta emot några flyktingar borde inte denna man ha fått sätta sin fot i Sverige.
2. Ahmed har bott 15 år i Sverige men talar ingen svenska, och celebrerar sitt iranska arv, han är muslim och hans fru går hemma i slöja och arbetar inte – Den svenska välfärdsstaten kräver att båda arbetar och en städarlön kan knappast försörja dem. Ahmed är alltså ovillig att assimileras och anpassa sig till det svenska samhället. Det är ett ännu starkare argument till varför denne berikare skall sättas på första plan hem till Persiska viken.
3. Ahmed jobbar 80 timmar i veckan – även om detta mot förmodan var lagligt så skulle ingen annan människa mäkta med ett sådant arbete eftersom det innebär att man arbetar 16 timmar om dagen. Det ett oresonligt antagande att det finns någon som Ahmed som klarar av en sådan arbetsbörda. Om fler var som Ahmed och hans fru så skulle det vara ett kriterium för att fler skulle tvingas arbeta 16 timmar om dagen för att vi skulle klara välfärden. Sedan är det naturligtivs en svensk som behöver det där jobbet som nu denne lyckosökare har tagit. Ahmed behövs helt enkelt inte. Sedan undrar ju en annan hur hans fru skall fixa med sin pensionen - det blir fattigpension för henne och det blir vi vita kristna svenskar som får betala för denna beslöjade arbetskygga individ.
4. Om Ahmed är muslim, inte kan svenska och firar sina traditioner – hur i helvete kan han då ”kulturellt” acceptera våra svenska lagar. Han kanske inte bryter mot dem – men så fort denna bananskalle får sin chans skulle han aktivt rösta för att förändra samhället i en muslimsk eller persisk inriktning. Det skulle vara irrationellt annars.
2 Hans städarlön försörjer dem de har inga höga utgifter ingen bil, inga barn och bor i en billig lägenhet.
3 Ahmed har fortfarande jobbat i hoppa tillräkligt för att Sverige skall gå med plus även om hans fru får fattigpension.
4 Sluta bestämma vad min fiktiva person skall rösta på
Borde vi slänga ut alla kristna med? Jag är inte kristen eller firar kristna högtider för de är kristna och jag delar inte tanken om den svenska välfärdstaten och många av våra lagar och om jag kunde skulle jag förändra samhället drastiskt till ett klassiskt liberalt samhälle. Vad skall vi göra med mig?