2010-03-16, 06:39
Medlem
Finns det något sätt att undvika stånd när man delar säng med en tjej? Jag tycker det är väldigt pinsamt att dela säng med en tjej som man inte ska ha sex med, så får man stånd direkt när hon lägger sig bredvid.

Finns det nåt trick för att undvika det? Nån som har samma problem?

Tack på förhand!
Citera
2010-03-16, 06:45
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damarisu
Finns det något sätt att undvika stånd när man delar säng med en tjej? Jag tycker det är väldigt pinsamt att dela säng med en tjej som man inte ska ha sex med, så får man stånd direkt när hon lägger sig bredvid.

Tack på förhand!

Alltså, jag tycker att när man delar säng med en brud så får man stånd lite till och från, beroende på var tankarna är. Ska upp upp på toa eller något så måste du helt enkelt vänta tills du är i ett erektionsfritt till"stånd" (ho-ho). Resten av tiden får du skydda dig med täcket.

Det bästa tricket för att undvika stånd är väl att runka.
Citera
2010-03-16, 06:47
Medlem
Nej, men det går ju att låta bli att annonsera erektionen. Täcket är din bästa vän.

Lägg dig med ryggen mot tjejen. Undrar hon varför så säg att det blev så varmt.

Om tjejen gärna vill ligga sked så placera dig lite längre ned i sängen så att hennes rumpa ligger mot din mage. Då skapas utrymme för bånge.
Citera
2010-03-16, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Det bästa tricket för att undvika stånd är väl att runka.

Fungerar tyvärr inte för oss översexuella. Jag brukade be min flickvän att runka av mig eller suga av mig efter att vi haft sex för att kunna somna bredvid henne.
Citera
2010-03-16, 06:56
Medlem
Jag brukar i normala fall ständigt ha erektion medan jag delar säng med en tjej, oavsett när jag ska somna eller när jag vaknar.

Att täcke ska vara ett skydd känns fel eftersom man alltid kan komma åt henne på något sätt, vilket gör det uppenbart för tjejen, och det blir pinsamt för min del.

Att ligga längre ner kan även vara problem (iallafall för mig, då jag är kortväxt)

Ryggen emot kan väl vara ett bra förslag, men skeda är oftast det som gäller

Några andra förslag?

Tack för det ni sagt änsålänge!
Citera
2010-03-16, 07:13
Medlem
anooonyms avatar
Säg bara "ta det som en komplimang" så kan hon väl inte klaga ..
Citera
2010-03-16, 07:31
Medlem
hollos avatar
Dra upp knäna så du ligger i fosterställning? Då göms den nog lite i alla fall.
Citera
2010-03-16, 08:00
Medlem
GregerMoeks avatar
Äh vafan, hon vet väl att du är en kille?
Killar får ju stånd massor med gånger medans de sover, har för mig att det dessutom är så att när musklerna ovanför penis slappnar av så flödar det blod ner och som resultat får du en hård snopp när du sover. Detta är ju självklart inte konstant under hela natten men ja.. Detta är vad jag hört i alla fall. Morgonbånge är ju nästan obligatoriskt när man vaknar känns det som.

Om du har sovit med henne flera gånger så borde hon därför ha märkt att du fått stånd, i alla fall om hon vart vaken medans du sovit.

Oroa dig inte så mycket, dock är jag medveten om att det finns många kärringar som tror att så fort man får stånd är man stenkåt. Det är inte alltid så, det är även ett tecken på att slappna av.
Seså, sov gott!
Citera
2010-03-16, 08:31
Medlem
Citat:

Tack på förhand!

Det är nog ganska svårt att undvika. För min del har det nästan alltid slutat med att tjejen har blivit tänd på mig och vi har haft sex fastän det inte var planerat. En gång när jag var på resande fot och sov över hos en tjejkompis så vaknade jag av att hon stoppade in den och började rida mig. Efteråt hade hon lite dåligt samvete för hon hade pojkvän, men samvetet var inte värre än att vi fortsättningsvis alltid älskade när vi träffades

Vill du verkligen vara säker på att det inte ska bli sex så får du nog lägga dig i soffan :-(
Citera
2010-03-16, 08:48
Medlem
AdmiralFleets avatar
Många tjejer tar det som en komplimang och inte helt sällan slutar det bra. Kan faktiskt inte minnas att det misslyckats.

Annars får du säga "Det är ju ditt fel!".
Citera
2010-03-16, 09:34
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:

Tack på förhand!

Jag förstår inte varför du ska dela säng med en tjej som du får stånd av, men inte ha sex med henne? Låter som värsta sorterns självplågeri.

Du har två val:

Ha sex eller sov inte med varandra.

Om du nu inte är din mamma eller syster du ska sova med. Då förstår jag att du inte vill få stånd. Men mitt förslag är då att du låter bli att ligga sked med dem.
Senast redigerad av Kenny Kuk 2010-03-16 kl. 09:39.
Citera
2010-03-16, 11:09
Medlem
RattleHeads avatar
Svaret är självklart! Om du har boxers/kalsonger på dig så lägger du ståndet bara upp mot magen, då kan du skeda hur mycket du vill, utan att hon märker att du har stånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in