2010-03-16, 01:42
Medlem
Malarkeys avatar
Ramlade över en sida som är totalt fejk enligt min mening. Killen som skriver "Bloggen" verkar inte ens vara svensk om man nu kollar på hans foton. Frågan är väl om någon har testat något liknande och fått det att fungera?

http://www.tomgotripped.com/SE/
Citera
2010-03-16, 01:49
Medlem
Verdess avatar
Jag älskar att läsa kommentarer på sånna där sidor

"Shit, jag ska testa om det är gratis. Jag behöver gå ner lite i vikt och jag skulle inte klaga om jag fick större skuldror och större könsorgan under tiden!"
Citera
2010-03-16, 01:54
Medlem
3TTONs avatar
Just den första bilden har man ju inte sett på ett antal sidor.

"Jag brukade lyfta hela tiden och det tog hur lång tid som helst att se resultat. Med de här produkterna såg jag skillnad på 3 veckor! Tack för tipset kompis!"
Citera
2010-03-16, 01:58
Medlem
Jag har prövat det, mina armar gick från 30cm omkrets till 45cm på 4 veckor, dessutom så försvann allt mitt kroppsfett på 2 dagar.. väldigt skumt men bra program!!!

Seriöst, om något verkar vara för bra så är det för bra... Håll dig till ett vanligt program och träna som alla andra gör
Citera
2010-03-16, 02:08
Medlem
Malarkeys avatar
Of course såklart jag gör det, Har tränat i 5 år seriöst, Dock så är det roligt att slå hål på visa myter. Det här är en uppenbarligen. Men man börjar ju undra lite smått. Kul att höra hur ni andra resornerar.
Citera
2010-03-16, 17:30
Medlem
Thomaspunkts avatar
Om du har tränat i 5år måste du väl kunna reda ut det själv? Får jag fråga dig varför du började tveka på just denna?
Citera
2010-03-16, 19:03
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malarkey
Of course såklart jag gör det, Har tränat i 5 år seriöst, Dock så är det roligt att slå hål på visa myter. Det här är en uppenbarligen. Men man börjar ju undra lite smått. Kul att höra hur ni andra resornerar.
Att sitta inne på vissa sidor som har sån reklam och åka skinnhiss kallar inte jag för att träna men alla är vi olika
Citera
2010-03-16, 20:04
Medlem
Bandhs avatar
Ha ha, vad fan... det första man läser är

"Hej på er! Jag heter Thomas och jag kommer från <Bandhs hemort>. Jag skriver i den här bloggen för att [...]"

Gick in på sidan från en dator i Sthlms innerstad, då står det Stockholm istället... hur fan tänkte dom här egentligen?

OT så är det givetvis bara ett jävla r0nk allt det där.

"Det visar sig att den här killen känner en av de personliga tränarna som jobbar med en bunt ur Hollywoodeliten, och han berättade för honom att i stort sett alla i Hollywood använder den här nya bioteknologiska hemodilatorgrejen som kallas Pro Cleanse för att bygga på musklerna och det här andra nya supplementet som kallas Absolute Acai för att bränna fett och rensa ur tarmarna (äckligt jag vet, men det är så de får tight skinn och smala midjor)."

Citera
2010-03-16, 21:40
Medlem
Malarkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Om du har tränat i 5år måste du väl kunna reda ut det själv? Får jag fråga dig varför du började tveka på just denna?

Någon gång så kommer miraklet pillret komma som gör en till hunk på 4 veckor tror jag. Diskussionen var väl mera vad ni tycker om denna typ av lurendrejeri.
Citera
2010-03-16, 22:16
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malarkey
Någon gång så kommer miraklet pillret komma som gör en till hunk på 4 veckor tror jag. Diskussionen var väl mera vad ni tycker om denna typ av lurendrejeri.
Vad ska man tycka om scamprodukter? Går väl inte att tycka annat än skit?
Citera
2010-03-17, 16:24
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Vad ska man tycka om scamprodukter? Går väl inte att tycka annat än skit?
Håller med, Men är man så dum att gå på det får man skylla sig själv tycker jag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in