2010-03-15, 21:41
Medlem
Hej!
Jag har en stationär Dell studio xps med de senaste drivrutinerna för grafikkortet. samt så har jag laddat ner flashplayer. mitt problem är att, jag inte kan se på ett program i svt-play med helskärm. jag kunde göra det förut. så fort jag gör det nu så kan jag se programet i helskärm, men efter ca 1 minut så fryser bilden, men ljudet fortsätter fortfarande. Jag är helt säker på att det inte har någonting med portarna att göra, för det fungerade nämligen förut. testade dock med min bärbara dator nyss och det fungerade med den. så vad gör jag för fel? när jag laddar ner flashplayer så laddar den liksom endast ner "pluginet" med download manager, jag ser liksom ingen installationsprogress som normalt ska ta ca 30 sekunder. samma sak händer i UR play. är säker på att det är någon inställning som ska åtgärdas men vad. har vista premium 64 bitsars. med windows media player fungerar det.

tacksam för hjälp!
Citera
2010-03-15, 21:54
Medlem
nbzs avatar
Högerklicka i inställningarna på flashplayer, tryck av rutan acceleration vad det nu står

(finns bara en ruta)
Citera
2010-03-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nbz
Högerklicka i inställningarna på flashplayer, tryck av rutan acceleration vad det nu står

(finns bara en ruta)
TACK snygging
minns nu att jag var där inne och lekte lite, väldigt dumt av mig.
men nu fungerar allt som det ska. förresten vad är "aktivering av maskinvaruacceleration" ? den var liksom på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in