2010-03-15, 20:43
Medlem
dumkopfs avatar
Botaniserade lite bland dom lite finare matvarorna i frysdisken hos min lokala handlare och fick syn på en stor, brun kartong. Inte helt olik den som man ofta får på pizzerian. Detta ska tydligen vara ett försök att efterlikna den så kallade hämtpizzan från pizzerian. Den har dock en klar nackdel i fajten, nämligen att den är fryst när man köper den, vilket pizzerior från ett bageri oftast inte är.

Hur god är den? Nån som har testat?

http://www.procordiafood.com/eway/de...:1:432:1:::0:0
Citera
2010-03-15, 20:45
Medlem
Vattenspanns avatar
Har också varit sugen att testa den. Generellt kan man nog anta att den smakar ungefär som alla andra frusna pizzor som utger sig för att smaka äkta och genuint. Än så länge har ingen pizza ens kommit i närheten av lokala pizzabagarns. Som för övrigt kostar ungefär lika mycket..
Citera
2010-03-15, 20:51
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Dem bjöd på den pizzan @ Coop Forum häromdagen. Jag säger bara en sak. Mycket, mycket godare än hämtpizza (Vilket jag iofs inte är stormförtjust i). Riktigt, riktigt bra botten som är frasig och god. "Pålägget" ska vi inte prata om, galet gott!!! Man kunde även köpa där för specialpris. Men det gjorde inte jag.
rekommenderar att ni ska testa den!
Citera
2010-03-15, 20:52
Medlem
Vattenspanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myrmeldjyr
Dem bjöd på den pizzan @ Coop Forum häromdagen. Jag säger bara en sak. Mycket, mycket godare än hämtpizza (Vilket jag iofs inte är stormförtjust i). Riktigt, riktigt bra botten som är frasig och god. "Pålägget" ska vi inte prata om, galet gott!!! Man kunde även köpa där för specialpris. Men det gjorde inte jag.
rekommenderar att ni ska testa den!

Där ser man! Får prova nu till helgen då..Eller kanske redan imorrn
Citera
2010-03-15, 22:05
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspann
Där ser man! Får prova nu till helgen då..Eller kanske redan imorrn

Varför låta magen längta ända tills helgen?
Citera
2010-03-15, 22:12
Medlem
krings avatar
Prövade själv pizzan på Willy:s sist jag var där.. den smakar väl bättre än de flesta andra fryspizzor men jag föredrar pizzorna man får från pizzerian, eller ännu bättre de man gör själv!
Jag vet i alla fall att den inte är något jag kommer köpa hem
Citera
2010-03-15, 22:23
Medlem
Nog bästa "värm-själv" pizzan jag smakat. Frasig botten, gott pålägg etc.. helt ok.. + att den mättar faktiskt.. 550 gram.
Citera
2010-03-16, 08:44
Medlem
dumkopfs avatar
Låter ju rätt så lovande faktiskt.. blir att prova en sån idag
Citera
2010-03-16, 08:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspann
Har också varit sugen att testa den. Generellt kan man nog anta att den smakar ungefär som alla andra frusna pizzor som utger sig för att smaka äkta och genuint. Än så länge har ingen pizza ens kommit i närheten av lokala pizzabagarns. Som för övrigt kostar ungefär lika mycket..
Har du testat Lidls av märket Trattoria Alfredo?
Citera
2010-03-16, 09:19
Medlem
superheroess avatar
Varför finns dom inte som veggie??
Citera
2010-03-16, 10:14
Medlem
Snowcherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superheroes
Varför finns dom inte som veggie??

QFT. Dom har ingenting för oss veggies haha.
Citera
2010-03-16, 10:32
Medlem
Enfattigens avatar
Den är faktiskt god, åt två förra veckan och jag tycker Grandiosa verkligen har träffat rätt.
"Gudfadern" smakade bättre "Bolognese", gillade inte riktigt köttfärsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in