2010-03-15, 19:13
Medlem
Hejsan!

Jag har tänkt köra:
Animal m stak
NO-Xplode
kre-alkalyn
cm2 nitrate

kre-alkalyn och cm2 nitrate är både kreatin. Tänkte testa de olika märkena så antar det är ondöigt att köra dem samtidigt. Men om vi säger att jag kör animal m stak, no-Xplode och någon av kre-alkalyn eller cm2 nitrate. Tror ni det kan vara farligt?

Jag gymmar 5 gånger i veckan. Uppehåll från thai boxning och savaten just nu. När det börjar blir det träning 5-10 gånger i veckan.. Fast just nu handlar det om 5 gånger i veckan gym! 1 timmes pass.

Förutom dem kör jag Aminosyror, proteintillskott samt vitamin och mineral tillskott
Citera
2010-03-15, 19:40
Medlem
mxnissens avatar
Vafan :P
Citera
2010-03-15, 19:42
Medlem
mxnissens avatar
Mitt tips till dig är att skippa tillskotten. och satsa på en perfekt kost.
När du har koll på kosten kan du börja med annat, så som proteinpulver och kreatin.
Att köpa massa tjafs är pengar i sjön, imo.
Citera
2010-03-15, 19:52
Medlem
Thomaspunkts avatar
Ja dom går bra att blanda, men vad är meningen med dom?
Citera
2010-03-15, 19:57
Medlem
J-Ls avatar
Jävlar vad biff du kommer bli! Ja, du kommer inte direkt överdosera något och dö.
Citera
2010-03-15, 20:41
Medlem
Hammarn-84s avatar
det är kratin i No-Xplode med
bara pengar i skön med så många tillskott
EAA och en PWO räcker långt
Citera
2010-03-15, 21:54
Medlem
Dreass avatar
Skulle undvika Animal M-stak: http://www.foedevarestyrelsen.dk/Til...ge_planter.htm

EAA, kreatin och mat, allt som behövs, kanske D-vitamin också. Jaja, Vitamintillskott vet jag att endel gillar, får väl lägga med det också då.

Kör själv endast EAA och D-vitamin, de dagar jag är kass blir det även Whey, men de dagarna börjar bli lätträknade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in