• 1
  • 2
2004-03-11, 13:55
Bannlyst
Är det ingen som håller med mej om att Propavan är det mest världelösa skit som nånsin framställts?

Face it liksom, det är ju patetiskt att det ens finns.
Och så kommer man till dom här som tydligen drogar på dom dessutom ..
hahah man skrattar nästan ihjäl sig om man hör nån rövarhistoria om

"jag drog i mej 24 propavan igår och frösökte banka i mej 3 men glömde att ta bort bindningsmedlet så jag fick en blodpropp, men jag blev så jävla stenad"

finns det inte många patetiska kryp där ute ?
Citera
2004-03-11, 14:59
Medlem
Deleriums avatar
Fungerar utmärkt att sova på i kombination med någon insomningstablett, typ Stilnoct eller Rohypnol.
Citera
2004-03-11, 15:23
Bannlyst
...

eller ej.
Citera
2004-03-11, 15:31
Medlem
Retwas avatar
Jag tar 2 st varje kväll sussar skitbra på natten men inte är det nån poäng i att håla sig vaken och tro att man ska bli flummig.
Men hade jag fått 60 roppar i månaden i stället så hade jag nog flummat i en vecka och sedan hade de vartit slut.
Citera
2004-03-11, 16:11
Medlem
Jack Daws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retwa
Jag tar 2 st varje kväll sussar skitbra på natten men inte är det nån poäng i att håla sig vaken och tro att man ska bli flummig.
Men hade jag fått 60 roppar i månaden i stället så hade jag nog flummat i en vecka och sedan hade de vartit slut.

Tog en och kände ingenting, tog två och fick läskiga krypningar i benen.
Hade slut på Imovane och var dum nog att ta tre överblivna propavan istället. Fick blodtrycksfall och höll på att svimma, kröp till toa för att kräka upp skiten men det gick inte så jag fick däcka snällt i sängen och vakna upp med världens huvudvärk dagen efter.
Inte mina favoritpiller dvs. =)

Finns det verkligen folk som okynnes-knaprar propavan?
Citera
2004-03-12, 09:58
Bannlyst
JA det finns.
för många sånna tyvärr.
Citera
2004-03-12, 10:06
Medlem
Man sover ju jäkligt gott på 2 propavan men fasen vad trött man blir dan efter!
Så sett ur den synvinkeln så är det värdelöst, går ju som en zombie dan efter!
Citera
2004-03-12, 10:25
Medlem
Alalones avatar
Citat:
Är det ingen som håller med mej om att Propavan är det mest världelösa skit som nånsin framställts?

Alltså! Propavan är som albyl.. Dom finns men funkar inte... Läkarna verkar kasta dessa "sockerpiller" efter en. Brukar ta tre till natten... Man ska ju ta dom en halvtimme innan man somnar men om det sen är en bra film på tv eller nått så "glömmer man bort att sova" och då händer ingenting. Har faktiskt struntat i att ta dom ibland och märker ingen skillnad... Jag tror att Propavan är sockerpiller som får folk att inbilla sig att dom funkar... Jag har i.ofs. aldrig tagit fler än sex på en gång och förväntar mig inte heller någon form av rus på dom...
Citera
2004-03-12, 10:28
Medlem
Deleriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alalone
Alltså! Propavan är som albyl.. Dom finns men funkar inte... Läkarna verkar kasta dessa "sockerpiller" efter en. Brukar ta tre till natten... Man ska ju ta dom en halvtimme innan man somnar men om det sen är en bra film på tv eller nått så "glömmer man bort att sova" och då händer ingenting. Har faktiskt struntat i att ta dom ibland och märker ingen skillnad... Jag tror att Propavan är sockerpiller som får folk att inbilla sig att dom funkar... Jag har i.ofs. aldrig tagit fler än sex på en gång och förväntar mig inte heller någon form av rus på dom...
Propavan är sömntabletter, EJ insomningstabletter, dvs. de gör inte att du somnar, men när du somnat så sover du utan att vakna 10ggr på natten.
Att man skulle uppleva något rus på dem tror jag är ganska osannolikt.
Citera
2004-03-12, 11:53
Medlem
aurvang_s avatar
Jag vart bäng första gången jag tog dem. Men sen fick jag myrkrypningar i ben, och fick svårt att andas efter 2 st.
Blir fruktansvärt trött dagen efter. Stilnoct funkar mycket bättre.
Propavan är till för gamla avdankade alkisar som inte ska fastna i pillermissbruk!!!

Citera
2004-03-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurvang_
Jag vart bäng första gången jag tog dem. Men sen fick jag myrkrypningar i ben, och fick svårt att andas efter 2 st.
Blir fruktansvärt trött dagen efter. Stilnoct funkar mycket bättre.
Propavan är till för gamla avdankade alkisar som inte ska fastna i pillermissbruk!!!

Har knaprat Propavan i 3 år och följande gäller: Ta två timmar innan Du ska sova. För att slippa myrkrypningar så tar Du en eller e och en halv Alvedon. Jag väger 110 kilo och somnar gott på 1-2 st
Citera
2004-03-15, 06:34
Medlem
gurujoshs avatar
propavan är väl skapligt för sitt syfte dvs lång sömn utan uppvaknanden. Dock en jävla dåsighet dan efter så stilnoct är att föredra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in